Schade aan voorbumper en Koelvloeistoflek bij Lotus Elise

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
billie
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S

Re: Schade aan voorbumper en Koelvloeistoflek bij Lotus Elis

Bericht door billie »

Maxime

je hebt toch geen hartinfarct gekregen van de offerte''s :?: :?:

of viel het allemaal mee

groet Hub
Marijn schreef:Dag Maxime

Is uw wagen al terug helemaal de oude? Denk niet dat ik ze dinsdag zag staan bij Verhiest.

Gr.
Marijn
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
MaximDeknock
Auto: Elise S2

Re: Schade aan voorbumper en Koelvloeistoflek bij Lotus Elis

Bericht door MaximDeknock »

Sorry voor het laat antwoorden maar ik ben een aantal weken in het buitenland geweest en heb nu na de drukte van het werk en de studies weer tijd om het forum meer te bezoeken!
bartvdb schreef:ai dat doet zeer om te zien . leef met je mee . succes met het herstellen . zelf heb ik een groot metalen sleepoog (rood) vooraan die enkele cm's "uitsteekt" in de hoop dat ze daar dan eerst tegen rijden en stoppen met verdere schade aan te brengen .de go pro kan helpen maar dan bestaat het gevaar dat men de ruit uitslaat om de camera te pikken (trieste wereld he) groeten van bart
Dat sleepoog is iets die ook zeker zal doen! Het kan misschien helpen... In verband met die camera ben ik nog een beetje aan het rondkijken, die Go Pro is goed van kwaliteit maar ietsje te groot vrees ik :|
billie schreef:Maxime

je hebt toch geen hartinfarct gekregen van de offerte''s :?: :?:

of viel het allemaal mee

groet Hub
Marijn schreef:Dag Maxime

Is uw wagen al terug helemaal de oude? Denk niet dat ik ze dinsdag zag staan bij Verhiest.

Gr.
Marijn
De offerte's waren toch wel mooi gepeperd maar nog doenbaar, mijn frontclam is ondertussen gerepareerd en zie er super uit, en in verband met m'n koelvloeistof lek bleek het de radiator te zijn die kapot was. Die is nu hersteld en ik heb alweer 822 kilometer op de teller gezet en nog geen druppel koelvloeistof verloren dus ik ga hout vasthouden!

Hier is er nog een filmpje die ik gemaakt heb van na de herstelling:

http://www.youtube.com/watch?v=cp1pz9Cw ... AAAAAAAAAA

Groetjes,
Maxim
Plaats reactie