2010 : VAB Autohappening - Zolder [foto's & comments]
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
- Dim
- Auto: Exige S 240
Re: 2010 : VAB Autohappening - Zolder [foto's & comments]
in car filmke...
De FastEleven is de rode voor mij !
De FastEleven is de rode voor mij !
Laatst gewijzigd door Frederik op 20 sep 2010, 09:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: youtube-tag
Reden: youtube-tag
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Net even op de teller en deze 2 dagen waren goed voor meer dan 700 km op 't circuit.
Samen met de heen- en terugrit is dit goed voor 1000 km extra op de teller.
Achteraf gezien spijtig dat ik zelf niet wat meer in de passagiersstoel gezeten heb op de dode momenten. Ook altijd leerrijk.
De appreciatie van de mensen die je meeneemt voor een ritje is groot, ook al duurt het maar 2 of 3 ronden. Veel leuke reacties gehad en dikwijls gehoord dat de sensatie in de Lotus toch intenser was dan die in de Porsche.
Verder ook tig keer moeten antwoorden op de vraag hoeveel pk heb je en wat is je topsnelheid hier.

Achteraf gezien spijtig dat ik zelf niet wat meer in de passagiersstoel gezeten heb op de dode momenten. Ook altijd leerrijk.
De appreciatie van de mensen die je meeneemt voor een ritje is groot, ook al duurt het maar 2 of 3 ronden. Veel leuke reacties gehad en dikwijls gehoord dat de sensatie in de Lotus toch intenser was dan die in de Porsche.
Verder ook tig keer moeten antwoorden op de vraag hoeveel pk heb je en wat is je topsnelheid hier.

Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Superfilmke, Dimi, dankjewel !in car filmke... De FastEleven is de rode voor mij !
Dit waren de leukste 10 minuten van het hele weekend : de ene Exige S240 in de achtervolging op de andere. Dit soort prettige acties heeft ook geleid tot nieuwe personal best tijden in Zolder voor zowel Dim als FastEleven van 1:57.
@ B-blue : die 1.57 staat niet op film, maar de passeertijden van de geluidsmeting zijn als bewijs beschikbaar ter inzage

FastEleven zag in bovenstaand filmke bovendien nog een aantal andere forumracers, waaronder ook de grote forumbaas Frederic met zijn Elan

Laatst gewijzigd door FastEleven op 20 sep 2010, 10:52, 2 keer totaal gewijzigd.
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
Mijn beste tijden van dit weekend draaiden rond 2.11, dan enkele rondjes gedaan met BartP die me wat interessant advies meegaf en ik een 2.09.00 kon aantikken. Toch dik 2 sec afgeritst. Ik heb nu misschien wel een laptimer, maar dat is voor mij gewoon "ter indicatie". Als ik fun heb met 2.30.00 dan ben ik ook tevreden! Maar het is altijd leuk ergens een idee te hebben van welke tijdjes je maakt.FastEleven schreef:Superfilmke, Dimi, dankjewel !
Dit waren de leukste 10 minuten van het hele weekend : de ene Exige S240 in de achtervolging op de andere. Dit soort prettige acties heeft ook geleid tot nieuwe personal best tijden in Zolder voor zowel Dim als FastEleven van 1:57.
Straks es mijn memorykaart halen, en es kijken welke tijden ik andere circuitdagen draaide, heb daar zelfs geen idee van. Zo zie je maar hoe weinig ik daarmee bezig ben

Kan je die opvragen dan? Heb je die van iedereen?FastEleven schreef:@ B-blue : de passeertijden van de geluidsmeting zijn als bewijs beschikbaar ter inzage
Ah sebiets es zien ... zeg maar gewoon Frederik ... "grote forumbaas" ...FastEleven schreef:FastEleven zag in bovenstaand filmke bovendien nog een aantal andere forumracers, waaronder ook de grote forumbaas Frederic met zijn Elan

9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- Frederik
- Site Admin
- Contacteer:
3 Exige's S240 (Raf aka X-E-G) dezijne is ook een S240FastEleven schreef:Dit waren de leukste 10 minuten van het hele weekend : de ene Exige S240 in de achtervolging op de andere. Dit soort prettige acties heeft ook geleid tot nieuwe personal best tijden in Zolder voor zowel Dim als FastEleven van 1:57.

Wel vreemd hoe snel jij erover ging op het laatste rechte stuk, of ging Raf binnen?
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Ik zit met een Stage 1 uitlaat en 2-11 airbox steeds rond de 90 db. Maar om een of andere duistere reden heb ik toch één maal een zwarte vlag gekregen met 95.9 db. Uiteraard ben ik in de toren verhaal gaan halen hoe dat kon en kreeg een mooi overzicht van alle geluidsmetingen, inclusief het moment dat ik er gepasseerd benFastEleven schreef:
@ B-blue : de passeertijden van de geluidsmeting zijn als bewijs beschikbaar ter inzage.
Kan je die opvragen dan? Heb je die van iedereen?

Ik beschik dus niet over zo'n kastje om rondetijden te meten ...
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- Dim
- Auto: Exige S 240
ik kwam mss iets beter uit de rea bocht, en had dus een hogere exit speed. Maar ik veronderstel dat XEG toch effekes van de gas gaat. Hij kwam niet binnen.
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- Bzguy
- Naam: Hans
- Auto: Noble M12
die rea bocht vind ik absoluut de moeilijkste bocht 

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."
Martin Luther King, Jr.
1963
Martin Luther King, Jr.
1963
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
+1Bzguy schreef:die rea bocht vind ik absoluut de moeilijkste bocht
Ik heb die op veel verschillende manieren proberen te nemen, maar ik heb daar altijd massa's onderstuur bij het uitkomen. Aan Dim z'n gekruiste armen te zien kan ik afleiden dat het met een Exige niet anders is.
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be