Als de auto zo vertroeteld is geweest als wordt beweerd, kijk dan gewoon even naar de driehoeken van de ophanging. Deze mogen een beetje oppervlakkige roest hebben, maar mogen niet ernstig gepikeerd zijn. Dit duidt immers op gebruik tijdens de winter en zijn een gevolg van het zout dat is ingewreten. Hetzelfde geldt voor de voorgril die roest kan vertonen. Deze symptomen zijn uiteraard eenvoudige te verdoezelen door een minder correcte verkoper, maar zijn ook eenvoudig weg te werken door een prijsbewust koper om z'n nieuwe auto er weer beter te laten uitzien
Bij een MKI kun je vaak aan een barst in het dashboard zien of de auto een ongeluk heeft gehad.
Frederik schreef:Als de prijs correct is zou ik durven aannemen dat het vermoedelijk wel OK is, maar indien de prijs toch een stuk onder de gangbare prijs ligt zou ik toch maar HEEL ERG GOED uitkijken.
Frederik schreef:Als de prijs correct is zou ik durven aannemen dat het vermoedelijk wel OK is, maar indien de prijs toch een stuk onder de gangbare prijs ligt zou ik toch maar HEEL ERG GOED uitkijken.
De prijs ligt rond de 20500 euro ...
En over welke uitvoering spreken we dan?
RHD of al omgebouwd naar LHD?
Ook best eens na te zien zijn de plaatsen aan het chassis waar de ophangingsarmen (driehoeken) aan bevestigd zijn. Als deze punten verwrongen of gemanipuleerd zijn geweest, kan je er ook van uitgaan dat er ooit "iets" geweest is.
Frederik schreef:Als de prijs correct is zou ik durven aannemen dat het vermoedelijk wel OK is, maar indien de prijs toch een stuk onder de gangbare prijs ligt zou ik toch maar HEEL ERG GOED uitkijken.
De prijs ligt rond de 20500 euro ...
En over welke uitvoering spreken we dan?
RHD of al omgebouwd naar LHD?
Erwin schreef:Dat is wel een hoop geld voor een RHD!
Een klein beetje geld erbij en je hebt een originele belgische LHD.
Vind je dat teveel ? Met weinig km's en van 2005 ?
Mocht ik een originele LHD vinden voor die prijs zou ik niet lang twijfelen maar moet zeggen dat ik nog geen enkele LHD gezien heb voor die prijs in goede staat en met weinig km's ...
als ik mij goed herinner stond de gele S2 van WimVanBeeck te koop voor 25k ; die was in SHOWROOMSTAAT en had weinig km's, en een aantal zeer leuke opties. Wagen was super vertroeteld geweest !
20k is veel voor een RHD ; ga eens kijken desnoods bij Adrian Blyth zelf ; ik zie dat je daar voor 20k GBP een echte Sport 190 hebt !
Ik denk dat je een zeer deftige S2 RHD kunt vinden in UK voor pakweg 15k, en ietsje meer voor een 111S.
Vraag mss eens (in PM) hoeveel Thiva betaald heeft voor de zijne, dat is een RHD S2 111S
of ga eens langs bij een van de Belgische dealers en leg er je oor te luister ... mss hebben zij iets (binnenkort) op stock ?!
Als er ook maar enige twijfel is : AFBLIJVEN !
Lees eens het verhaal dat Frederik aangaf, is best wel huiveringwekkend !
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."