Tips ivm aankoop Lotus Elise Mk1 RHD

Elise S1, S2 & S3, Exige S1, S2 & S3, 340R & 2-Eleven
Ook Opel Speedster, Vauxhall VX220 & Tesla Roadster
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Re: Tips ivm aankoop Lotus Elise Mk1 RHD

Bericht door Exploded »

Marijn schreef:...de Elise is voor mij, samen met de Ferrari 348ts, een droomwagen maar dit geheel ter zijde! Een Mk1 zie ik liever dan een Mk2 maar wat zouden jullie mij aan- of afraden?
De Elise MK1 is een super wagentje in termen van rijplezier en value for money. De 348 in 6 worden: zo ver mogelijk van weg blijven.
En dat zegt iemand met ervaring met beide wagens. Als je een Elise koopt (RHD), zorg er dan voor dat je zeker een testrit en remtest doet, dat de Engelse V5 registratie papieren er zijn EN vraag ook of de huidige eigenaar eventueel al voor een COC kan zorgen. Dat is dan weer een zorg minder voor je. Voor de rest is het altijd een beetje afwachten. Als de wagen al niet rookt bij het warm staan, kan dat al een gunstige indicatie zijn, maar zeker ben je pas als je hem hebt. succes!!!
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

... hebt u al eens de afstand gemeten..centrum rugleuning rechts naar deze van links..... juist.. dit is maar een zeer kleine afstand verschil...
Neen Herman, die afstand heb ik nu toch nog nooit gemeten, zeker. Maar iets doet me vermoeden dat jij het wel weer weet ... :roll:
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
Bart1407
Naam: Bart Van Pelt
Auto: Elise S1

Bericht door Bart1407 »

Ik heb mij onlangs een elise S1 RHD in Birmingham gekocht.

Tot nu toe nog geen spijt van gehad... fantastische wagen en het rechts rijden wordt je erg snel gewoon!

Vooral niet twijfelen en zeker doen!
Moest je meer praktische vragen hebben stuur maar een pm...
If everything is under control, you're just not going fast enough...
Plaats reactie