ahah... nee ik was al aan te bieden om dat ik wist dat als ik geef uw de leiding van een groep dat moet zeggen veel kritieken krijgenHerman schreef: den Fréderic op zijn knieen om toch maar mooi weer af te smeken voor rit... onder het oog van Ludo ,Odette en mijn wederhelft

Er is meer tijd verloren dan u denkt op de "reconnaissance" van de tracé, maar u hebt gelijk, er zijn veel plaatsen voor verbeteringen. In feit, met de principe van de groepen, moet er alleen de leider die een goed kennis van de weg moet hebben... maar ja, ik weet met een groot groep zo dat u moet zich aanpassen.
1st: ik (ok voor AM, en voor de PM ik was verloren in de laatste 20 kilometers

2de: Joel (hij kent de weg op zijn vingers)
3de: Nicolas (we hebben samen de eerste half gedaan)
4de: Herman (nieuw in de groep, nederlanstalig (en mijn vertaling was zeker niet perfect, te veel kans om een andere interpretatie te nemen zoals we hebben samen gesproken) en ervaring met grote organisatie van clubs

Ik ben toch blij dat de majoriteit van de deelnemers zijn tevreden omdat het belangrijk is de plezier dat we hebben samen gedeelt. En na 2 rit, de mensen kennen mij al dus ze weten dat ik zal af en toe een kleine "live" aanpassing doen in de roadbook.