Last minute ritje- tour/run

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Bart1407
Naam: Bart Van Pelt
Auto: Elise S1

Re: Last minute ritje- tour/run

Bericht door Bart1407 »

Voor zij die naar de uk willen kan ik ook Norfolkline aanbevelen.

Ik ben afgelopen weekend met hen gevaren om mij Lotus op te halen op dat eiland. :D
En het is reuze meegevallen...
Vertrekken uit Duinkerke (= 30 min dichter bij België) en je komt ook in Dover aan. Kosten retour was 32€. Een enkel ticketje (voor de Lotus) was 35€.
If everything is under control, you're just not going fast enough...
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

ja...maar met de ferry is het stukken langer reizen dan met de shuttle/tunnel en veel minder intressant voor een ééndagstrip... zekers in de winter met die korte dagen... en... t'is hier wel maar 15 euro voor heen en terug..... :lol: en met den trein/shutle moet ge ook niet helpen roeien.... :D
Bart1407
Naam: Bart Van Pelt
Auto: Elise S1

Bericht door Bart1407 »

Is die trein dan een aanbieding ofzo???
Ik ben al meermaals met de trein naar daar gegaan en heb toen nooit minder betaald dan 200€...
en dat is wel veel geld, voor 2x 35min...
If everything is under control, you're just not going fast enough...
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Bart bericht (aanbieding link) niet gelezen ? :D open eens onderstaande link....
15 euro dwz héén en terug auto en passagiers - auto en tot 9 passagiers. -vertrek niet voor 6 uur s'morgens--zelfde dag terug komen-- geldig tot 17 december- enkel op dinsdag woensdag donderdag... enkel boeken via telefoon.. vanaf 9 tot 17.30 hr....
http://www.eurotunnel.com/frcP3Main/frc ... 1FifteenNL

morgevroeg eens proberen contact te leggen... mijn voorkeur gaat uit naar 15/12 10 hr dep-- retour 18 hr.. of andere datum op een dinsdag... we zullen zien als ik al binnen raak via de telefoon.....
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Voila, alles in de sacoche.... k'had nog hier en daar een adderken onder het gras verwacht maar néé hoor alles mooi geboekt, een paar minuutjes aan het lijntje gehangen maar" all ok and set up for tuesday december 15th" Lotus Europa+2 pers. en vertrek in de tunnel om 09.50 calais- folkestone- 35 minuutjes sporen arr. daar folkestone 09.25 hr en vertrek folkst. 18.20 hr+ 35 min= arr calais 19.55 hr... zo dan omstreeks 21.35 terug thuis... blijkbaar was ik een der eerste want de madam ad lijn moest nog om haar ref. code zoeken, de code die ge zelf moet vernoemen is "15 years".....15 eurokes...all-in

Hopelijk komt het daar zo warm niet meer zoals over enkele tijd terug.... toen hadden we net een boeking op de zondag voor het verjaardagsfeest van Lotus... de shuttle service werd geannuleerd en de reeds betaalde ticket kost ervan mooi terugbetaald....ik had toen rap rap omgeboekt op een ferry maar de nog beschikbare uren waren dermate slechtpassend dat wij na het horen vd bijkomende enorme verkeerschaos, wij het zélf dan mét verlies van het betaalde ferry ticket H/T en Lotus entree ticket geannulleerd hebben, toen wij forumlid caddy nadien gehoord habben, waren wij maar al te blij dat gedaan te hebben , uren file +een enorme verkeerschaos aan de entreepoorten van lotus zelf wegens een zeer slechte parking entree organisatie van het evenement zelf, nee.. dat was toen niet mijn gedacht van een mooie zondag... ik heb toen ooit nog eens een beleefd briefken naar Lotus geschreven, en de onmogelijke situatie als mede ons betaald fery ticket bedrag en entree ticket bedrag die we verloren hadden gemeld, met alle begrip voor de zeer abnormale toestand, maar met het vraagje of ik mijn betaalde lotus entree tickets niet kon terug betaald krijgen of minstens een tegoed-voucher voor een komend event, maar... zelfs na een paar rappels er nooit antwoord op gekregen....van een goede klantenbinding gesproken....

allez ,wie gaat er nog mee op 15/12...?
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Volgend jaar eens naar Cambrigeshire voor een hard-top bij SPC design.
Als ge daar eens moest passeren spring er al eens binnen hé Herman. Dan kan jij al eens zien of dat een beetje inorde is daar! ;)
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

@Ovi, ik ben bang dat di* ééndagstripje naar de UK, meer een (kers*)shopping tintje zal meekrijgen heb ik al zo gehoor* van mijn wederhelf*.... Ik zou graag eens een tweede poging wagen met zo een échte engelse Xmasspudding, mijn éérste poging hieromtren* is voor sommige dingen ech* euh..fataal en zeg maar total-loss afgelopen.... ik ha* eens een Xmass pudding meegebrach* uit de UK, maar blijkbaar zag da* er niet erg aantrekkelijk genoeg ui*, en géén vd rest vd familie wilde er van proeven, me* het gevolg da* ik zo alléén de Xmasspudding moes* uitproberen, ik zette da* ding in de micro-oven, was plots onverwach* aan de telefoon geroepen :evil: , en toen ik in de keuken terugkwam, sprong juist he* bran* alarm aan , ston* de micro-oven in de fik en de hele keuken in zwarte roetrook... de punten op mijn rijbewijs waren toen zéér plots drastisch gezak* :( , maar toch wil ik eens een tweede poging wagen... maar zal wel eerst enkele vraagjes er omtren* stellen enzv*... ik geef nie* op... :D
Bijlagen
tn_dscf8697.jpg
tn_dscf8697.jpg (9.2 KiB) 2629 keer bekeken
Christmas_pudding.jpg
Christmas_pudding.jpg (42.7 KiB) 2631 keer bekeken
mindp0wer
Naam: Koen
Auto: Elise Sport160 - 2006 S

Bericht door mindp0wer »

Mogen wij de * sterretjes invullen of is dit iets voor Ovi :lol:
AfbeeldingLotus Tour Limburg 2011-2012-2013-2014-2015

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
Herman
Contacteer:

Bericht door Herman »

Da mag je zelf wel hoor van mij, maar "ik" heb Ovi iets beloofd en dat doe ik, tenzij den Ovi mij van m'n boetedoening ontlast.... :)
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Herman schreef:Da mag je zelf wel hoor van mij, maar "ik" heb Ovi iets beloofd en dat doe ik, tenzij den Ovi mij van m'n boetedoening ontlast.... :)
Oeps, had ik dan zoveel gedronken dat ik dat niet meer weet? :oops:
Plaats reactie