B-Art [Exige S2]

Ben je hier nieuw? Stel je hier eventjes voor.
Uw Lotus kan U voorstellen in Showroom!
Plaats reactie
B-Art
Naam: Bart
Auto: Exige S2
Contacteer:

B-Art [Exige S2]

Bericht door B-Art »

Ik heb mezelf eigenlijk nog niet voorgesteld, dus zal dat vandaag eens recht zetten.

Het is allemaal begonnen bij de lancering van de Elise S1, het concept was uniek in die tijd (op de renault spider mss na :? ) en heeft me ook direct overtuigd. Mijn besluit stond toen ook vast en elke vakantiejob (was 17j) stond in het teken van ooit later zo'n Elise te kopen. Het heeft me wel enkele jaren vakantie werk een jaartje werken gekost vooraleer ik toe was aan m'n eerste Elise. Dit was echt een prachtige Elise met een upgrade kit tot 145pk. Het geel vind ik nog altijd super staan op een S1.
2.jpg

Nadien is de S2 uitgekomen welke ik persoonlijk qua looks meer pit vond hebben. Ook het dakje en het weggedrag konden me bekoren. Toen ben ik op een jonge tweedehands Lazer blauwe Elise gevallen, waarvan ik de kleur in het begin niet echt zag zitten maar met de jaren zou ik geen andere kleur meer willen :lol:
Deze heb ik met spijt in het hart verkocht wegens renovatie werken aan't huis, geen tijd nog plaats om er iets aan te hebben.
elise12.jpg
Zoals je kon vermoeden was ik na de verbouwingen opnieuw op zoek naar iets lazer blauw. Deze keer naar een Exige, anderzijds staan er niet elke dag lazer blauwe exige's te koop hier. Ben dan ook het kanaal overgestoken naar het Lotus thuisfront om mezelf een nieuw "lief" te gaan halen. Heb hem ineens laten ombouwen van RHD naar LHD dus kan er tegen voor een hete zomer.
PICT3687.preview.JPG
PICT3703.preview.JPG
PICT3707.preview.JPG
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: B-Art [Exige S2]

Bericht door Frederik »

Ja, 'twier es tijd ;-)

Toch een prachtige kleur dat laser blue ...

Ben fan van alledrie je wagens!
Elise MKI in Norfolk Mustard Yellow :o
Elise MKII in Laser Blue :o :shock:
Exige in Laser Blue :o :shock: :o
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

Hallo Bart,

we hebben elkaar vorige week nog gezien bij FKM.
Jouw website over Lotus is overigens puik werk, dikke pluim.
Groeten en tot ziens

Wim
B-Art
Contacteer:

Bericht door B-Art »

WimC schreef:Hallo Bart,

we hebben elkaar vorige week nog gezien bij FKM.
Jouw website over Lotus is overigens puik werk, dikke pluim.
Groeten en tot ziens

Wim
Hoe zit het met je stoeltjes? slijpschijf al boven gehaald?
Het weer valt tegen, dus zal nog wat fotootjes zoeken voor de classic cars se :-)
Laatst gewijzigd door B-Art op 05 apr 2009, 09:40, 1 keer totaal gewijzigd.
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

ik ga zaterdag bij FKM eens vragen naar aparte rails en onze ontwerper zijn ding eens laten doen. Ik zou toch graag de stoel een beetje laten zakken.
Ik ga de komende weken eens een paar testen doen op de nieuwe lasersnijmachine. Enkele logo's in inox, staal etc snijden. Ben benieuwd hoe dat eruit komt.

Wim
ben
Naam: Ben
Auto: geen

Bericht door ben »

Jazeker prachtige exige, met het zonneke dat erop schijnt ;--)

Zwarte velgen ook weeral prachtig :)
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Schoon voiturkes.
lotus-elise.be was al heel leuk en lotus-cars.eu is dat nog meer.
Thumbs up.
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
Exploded
Naam: Gert
Auto: Elise MK1

Bericht door Exploded »

Inderdaad zeer mooie auto's Bart, al weet je dat ik zou zeggen: je was goed begonnen maar nu laat je het toch wat afweten :lol: :lol: :lol:
En uw website die is top! Nu dat ge een nr plaat hebt, gade toch eens ne keer afkomen? We doen de grote Lotus toer langs Ovi, Bzguy en XEG Welle wonen allemaal op ne zakdoek bijeen. :lol:
Herman
Auto: Europa S +Morgan 4/4
Contacteer:

Bericht door Herman »

Ter info.
Op de website van B-Art staan er onder Events/Roadbooks prachtige rondritten... ik heb er al enkele van gereden en ze zijn prachtig gedetaileerd,en met uitprintbare roadboeks uitgewerkt, ik denk ergens dat Fantaflesdopken er ook al van genoten heeft...
Zekers de tour rond Binche is een aanrader... Maar ik moet er nog vele van de resterende doen...Ideaal voor die verloren zondag... Of voor een rondrit onder kameraden...

Hierbij een beeldje van 2/9/2007 ergens onderwegs ten zuiden van Binche tijdens een kilometerslange prachtige rit door de bossen op asfaltweggetjes in en uit Frankrijk/Belgie aan een klein restaurantje Auberge de Coucou...

Herman
Bijlagen
rondrit binche rest. coucou_edited.jpg
B-Art
Contacteer:

Bericht door B-Art »

Exploded schreef:Inderdaad zeer mooie auto's Bart, al weet je dat ik zou zeggen: je was goed begonnen maar nu laat je het toch wat afweten :lol: :lol: :lol:
En uw website die is top! Nu dat ge een nr plaat hebt, gade toch eens ne keer afkomen? We doen de grote Lotus toer langs Ovi, Bzguy en XEG Welle wonen allemaal op ne zakdoek bijeen. :lol:
Afgesproken, Ben dit weekend nog gepasseerd maar zonder Exige op weg naar Maaseik. Volgende keer zullen we eens een ritje doen op de Kempische zandgronden.Is daar een leuk caféetje in de buurt waar de Lotussen veilig kunnen staan?
Plaats reactie