Ik zie hier en daar andere dan originele raamslingers aangeboden voor de elise.
Nu ben ik aan het kijken voor mijn Exige voor andere maar bij mij zitten ze bevestigd met 1 boutje en alle andere dan origineel zitten zo te zien met 4 boutjes.
Iemand enig idee?
Raamslingers vervangen door carbon
- Backtobasics
- Naam: Mark
- Auto: S1 Exige
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Re: Raamslingers vervangen door carbon
maakt niks uit 4 of 1 boutje ,zolang het maar slingers zijn voor een elise/exige ,net wat je zelf mooi vindt 

[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- Backtobasics
Heb zojuist bij mijn Exige gekeken en toevallig zat rechts de raamslinger ook nog los.
Heb deze even los gehad en lijkt aan het raam mechanisme een soort vierkant plaatje te zitten waar de raamslinger over heen valt zodat hij dit plaatje meeneemt.Als ik daar een andere raamslinger met een boutje op vastmaak neemt hij dit waarschijnlijk niet mee.....
Heb deze even los gehad en lijkt aan het raam mechanisme een soort vierkant plaatje te zitten waar de raamslinger over heen valt zodat hij dit plaatje meeneemt.Als ik daar een andere raamslinger met een boutje op vastmaak neemt hij dit waarschijnlijk niet mee.....
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
wanneer je een raamslinger koopt voor een elise S1 of exige S1 of elise S2 past hij altijd kijk maar bij eliseshop of eliseparts ,het maakt dan niks uit hoeveel boutjes er zijn ,koop je er een uit China dan zou hij weleens niet kunnen passen 

[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- Backtobasics
Iemand bied deze nieuw te koop aan en zijn aangeschaft voor een elise maar nooit gemonteerd.
Toen ging ik kijken hoe ze vast zaten en zag ik dat de bevestiging 1 boutje had,vandaar
Toen ging ik kijken hoe ze vast zaten en zag ik dat de bevestiging 1 boutje had,vandaar

- YvoTuk
- Naam: Yvo Tuk
- Auto: Elise S1/Evora
- Contacteer:
klopt! Hij zit ook maar met 1 schroefje vast.
De aftermarket slingers zijn opgebouwd uit een paar plaatjes die aan elkaar vast zitten met vier schroefjes, daardoor lijkt het alsof hij met vier schroeven vast zit, maar het is er in werkelijkheid maar één
De aftermarket slingers zijn opgebouwd uit een paar plaatjes die aan elkaar vast zitten met vier schroefjes, daardoor lijkt het alsof hij met vier schroeven vast zit, maar het is er in werkelijkheid maar één