Coen schreef:Klopt, enige reden is dan ook het geluid. Voor de rest, het stinkt en elk jaar voor de APK moet ie er weer onderweg. Dus echt ideaal is het niet.keesv schreef:Ha Coen, je vvc gaat niet beter lopen zonder cat, ook heb je niet meer vermogen.
het enige wat je met je 111s wint is minder gewicht (en meer lawaai)
Hier hebben ze een aantal testen uitgevoerd, interessant is om te lezen.Ziener01 schreef:Kees,
Waarom zou een 111S (of een standaard Elise for that matter) niet beter presteren zonder cat? Elke restrictie die verwijderd wordt heeft toch een potentiële flow verbetering tot gevolg?
http://www.mgf.ultimatemg.com/group2/ex ... alysts.htm
Decat MIL light
- Ziener01
- Berichten: 37
- Lid geworden op: 09 sep 2014, 12:37
- Auto: Elise 135 Sport
- Locatie: Woerden NL
Re: Decat MIL light
Dank voor het artikel! Interessant. Ook om te zien dat de 111S inderdaad waarschijnlijk beter functioneert met meer back pressure dan de N/A versie van de K. Ik heb je (ex) oranje wielen bij de spuiter liggen. Ze worden rood, net als m'n dakje.