LOT Zolder 7 December

Plaats hier info, foto's en nabesprekingen van de Lotus evenementen.
Van Trackdays, trips, uitstappen, bijeenkomsten in binnen & buitenland.
Hugo
Naam: Hugo
Auto: Europa Special

Re: LOT Zolder 7 December

Bericht door Hugo »

Wacht ook een beetje af om te beslissen met welke auto we ( ik en mijn zoon) naar Zolder afzakken :(

Een beetje opgedroogd zout kan geen kwaad, als het nog nat moest zijn komen we met de Peugeot en blijft Lotje wel in zijn stal :(

Zondag zelf zou droog zijn, tegen de avond kans op een buitje :)

De nacht van vrijdag op zaterdag wordt regen voorspeld zodat al het zout kan wegspoelen ;) , tenzij ze beslissen van bij te strooien want zal maar een 3 tal graden zijn :(

Zaterdag wordt zonnige droge dag, met wel de nacht van zaterdag op zondag temperatuur rond het vriespunt, alhoewel het droog zou blijven rukken de strooidiensten dan soms ook wel uit :evil:

Afwachten dus tot zondagmorgen, een andere optie had geweest, Lotje op aanhanger en dan met de camper zaterdag in het zonnetje naar Zolder al afzakken, kan dan daar met de Europa in het mooie Limburg wat rondtoeren en overnachten in Zolder :D

Maar dit mooie plannetje kan niet doorgaan, want zaterdag is 6 december en komen de kleinkinderen naar hier en de kans is groot dat ik dan weer zwarte Piet ga moeten spelen :lol:
Bart P
Naam: Bart
Auto: Elise S2

Bericht door Bart P »

Ik heb inderdaad een dag opleiding gehad op Zolder van Andy Jaenen maar dat is ondertussen 9 jaar geleden ( was een cadeau voor mijn 40ste ). Ik ken dus wel de juiste rijlijnen op Zolder ( en er is wel degelijk een verschil tussen racelijnen en kwalificatielijnen ... ) maar ook ik ben eerder een rustige rijder en kan me absoluut niet permiteren om brokken te maken :?

Ander vraagje : ik moet wel met de Elise komen en men is inderdaad bezig om zelfs te strooien bij droog weer. Maar wat doe ik dan het best als ik zondagavond terug thuis ben ???
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Bericht door thiva »

Bart P schreef: Ander vraagje : ik moet wel met de Elise komen en men is inderdaad bezig om zelfs te strooien bij droog weer. Maar wat doe ik dan het best als ik zondagavond terug thuis ben ???
Overvloedig afspoelen met water en poetsen.
Daarna droog rijden (als er in je straat nog niet gestrooid is).

Tijdens de winterstalling verwijder ik steeds de diffuser en de wielen
om alles eens grondig te poetsen.

Om gevoelige onderdelen te beschermen gebruik ik altijd ACF-50. ;)
ACF50_LRG.jpg
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
stekki
Naam: Stijn
Auto: no lotus

Bericht door stekki »

thiva schreef:....

ACF50_LRG.jpg
Correctie, gebruikTE :mrgreen:
Light is not right
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

stekki schreef:
thiva schreef:....

ACF50_LRG.jpg
Touché!!
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
thiva
Naam: Thierry
Auto: Exige S2 240

Bericht door thiva »

dachero all show no go schreef:
stekki straight line schreef:
Touché!!
Allez, de mannen schieten wakker hoor...
Ben niet volledig Lotusloos. Ik heb nog een setje cupvelgen liggen. :mrgreen:
Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
FastEleven
Naam: Erik
Auto: 2-11 + Cup 250

Bericht door FastEleven »

Ik heb inderdaad een dag opleiding gehad op Zolder van Andy Jaenen maar dat is ondertussen 9 jaar geleden ( was een cadeau voor mijn 40ste ). Ik ken dus wel de juiste rijlijnen op Zolder ( en er is wel degelijk een verschil tussen racelijnen en kwalificatielijnen ... )
Ik denk dat die 2 uurtjes theorieles in de ochtend bij Skylimit echt niet volstaan om de ideale rijlijnen te kennen ... :o :o :o ... tataaaah !!!
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track
Afbeelding
ovi
Naam: Ivo
Auto: Tiger CAT,2xElan,A310V6

Bericht door ovi »

Bart P schreef: Ik ken dus wel de juiste rijlijnen op Zolder
Yep, en ik heb een filmke dat je naast mij in de Elan zit te roepen "LAAT INSTUREN"! :lol:
Als het terug wat warmer wordt doe ik zeker eens mee met de Tiger want die moet dingend nog eens losgelaten worden. ;)
Emiel
Naam: Emiel
Auto: Motorsport/Exige S1

Bericht door Emiel »

Schijnbaar in de morgen droog en in de middag wat regen? Kan er nog iemand een kaars op steken ? zonnedans doen ? Peper de lucht in schieten ?

Ik en kameraad huren een box, als mensen kannetje olie neer willen zetten of uit de wind willen staan dan kan dat uiteraard.
Die kameraad gaat voor het eerst zelf rijden, wel al vaker passagier geweest, in zijne Z4. 20tal auto's is heel erg weinig, voor de nieuwelingen wel prettig.

Ik vermoed dat ik in de middag de passagiers stoel vrij heb, mocht iemand dat een sessie willen dan vraag het even. Enkel in de ochtend rijd er een dame een paar keer mee.
Eerste keer naar het circuit zonder auto-ambulance maar erheen rijden. Is toch niet mijn ding merk ik zo zonder auto-ambulance. :?
ddez
Naam: Dirk
Auto: Ne witte

Bericht door ddez »

Het was Koud.... Zeker als ge niet aan het rijden gaat.

Wel weer toffe mensen gezien die zo gastvrij zijn dat ze beginnen te roepen op U als ge probeert netjes afscheid te nemen.

Hopelijk was de Barbecue lekker en heeft de regen niet te veel roet in het eten gegooid

En nu heeft de LTL organisatie ook ineens gezien dat mijn witte kar wel degelijk bestaat en ook kan rijden :mrgreen:

Dirk
Neen de sticker is GEEN Scapa logo...
De S1 staat voor de deur dus binnenkort actie!
Plaats reactie