bagagedrager voor elise
-
- Naam: rony
- Auto: Evora S sportracer
bagagedrager voor elise
Een tijdje terug hebben we in een ander topic een boompje opgezet over het meenemen van (wat meer) bagage in de Elise voor bijvoorbeeld een langere reis.
In zuid-Frankrijk ontmoette ik een Engels koppel op een camping. Ze hadden naast kleding ook een tentje, stoeltjes, kookgerief e.d. mee!
Naast veel passen, meten en organiseren om het maximum uit het koffertje te halen, hadden ze geïnvesteerd in een tweedehands motordeksel. Hierop was een bagagerek van een mg midget gemonteerd!
Eenmaal terug thuis wordt terug het originele motordeksel op de wagen gezet.
In zuid-Frankrijk ontmoette ik een Engels koppel op een camping. Ze hadden naast kleding ook een tentje, stoeltjes, kookgerief e.d. mee!
Naast veel passen, meten en organiseren om het maximum uit het koffertje te halen, hadden ze geïnvesteerd in een tweedehands motordeksel. Hierop was een bagagerek van een mg midget gemonteerd!
Eenmaal terug thuis wordt terug het originele motordeksel op de wagen gezet.
If i cannot drive a Lotus in heaven... I shall NOT go!
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Re: bagagedrager voor elise
Je moet wel toegeven, dat vraagt moed!
Hadden ze nog niet nagedacht om een skibox te monteren?
Hadden ze nog niet nagedacht om een skibox te monteren?

I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- HJW
- Naam: Hendrik-Jan
- Auto: Elise S2
Was een super tip! Ik wilde niet de originele want dan moet ik gaan boren in de auto...
Dus motorkap gekocht, zwart gespoten, rekje besteld en monteren.
Mijn vriendin wil haar spullen voor paragliding meenemen naar de Alpen en ik wil graag met de Lotus. Opgelost.
Dus motorkap gekocht, zwart gespoten, rekje besteld en monteren.
Mijn vriendin wil haar spullen voor paragliding meenemen naar de Alpen en ik wil graag met de Lotus. Opgelost.
Lotus Elise S2 2005
- HJW
- Naam: Hendrik-Jan
- Auto: Elise S2
Voorbeeld met bagage. Er zal uiteindelijk minder worden meegenomen. En niet de zware spullen.
Lotus Elise S2 2005
- Dim
- Auto: Exige S 240
Voor wie geen gaatjes in zijn kofferdeksel wilt boren (of een 2e kofferdeksel kopen), ik heb nog een kofferrekje liggen dat weg mag ! Zie hieronder voor een paar foto's, zoals te zien is het een rekje dat met 4 rubber pootjes op het kofferdeksel rust, en met 2 verstelbare haken aan de rand van het kofferdeksel vastzit.
We hebben dat gebruikt voor een rondrit Belgie - Denemarken - Noorwegen - Zweden ! We dachten het nodig te hebben voor de bagage, maar hebben alles mooi in de koffer gekregen, en gebruikten het rek om het dakje op te leggen voor als we open reden !!
Voor 100eur is het verkocht !
We hebben dat gebruikt voor een rondrit Belgie - Denemarken - Noorwegen - Zweden ! We dachten het nodig te hebben voor de bagage, maar hebben alles mooi in de koffer gekregen, en gebruikten het rek om het dakje op te leggen voor als we open reden !!
Voor 100eur is het verkocht !
Autoracing began 5 minutes after the second car was built.
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Naar het Zuiden van Frankrijk met bagage op dit rekje, gekocht via Elise Parts, is zijn geld waard.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
Koen, zit je nog in Zuid Frankrijk? Zit er nu ook 

Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
- Erwin
- Naam: Euh ... Erwin
- Auto: Elise S CR, Donk D8
Ik zit er nu ook, maar Lotusloos.
Tot nu toe nog maar 1 Lotus gezien : een Elise S2 type 23 op de D104 in La Blachière.
Tot nu toe nog maar 1 Lotus gezien : een Elise S2 type 23 op de D104 in La Blachière.
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Nee, we zijn teruggekomen de avond voor LTL, dus al een tijdje terug.Coen schreef:Koen, zit je nog in Zuid Frankrijk? Zit er nu ook

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Alexs1
- Naam: Alex
- Auto: Elise S1
Volgens mij heeft de vorige eigenaar ook een soort bagagedrager gehad er zitten namelijk 2 bevestigingspunten eentje links en de andere andere rechts op m'n lotus zie :
Of is dit iets anders ??
Gr Alex,
Of is dit iets anders ??
Gr Alex,