vandaag tijdens een ritje het veschot van mijn leven opgedaan . Bij het optrekken kreeg ik opeens de volle lading stomend water over mijn ruit , aan 60 per uur en niks zien ( iedereen kent wel de kwaliteit van de ruitenwissers . Toch ongedeerd de kant van de weg gevonden.
Na een telefoontje naar verhiest ( die meteen alles neer liet liggen om mn auto op te halen ( toevel of niet >> RESPECT ) wist hij me te vertellen dat de radiotor gesprongen was , blijkbaar heeft hij dit al enkele keren gehad .
Iemand hier ook ? wat zal dit grapje me eventueel kosten??
Daar vreesde ik al voor . Het verwijderen van de clam zou me denk ik wel lukken maar heb het juiste materiaal en kennis ( al zal het wel zo moeilijk niet zijn niet in huis . In september begin ik met avondschool
Had ik ook niet ... gewoon doen en materialen en gereedschap kopen wat je nodig hebt, je gaat toch nog goedkoper uitkomen dan het te laten doen bij een garage. Of iemand aanspreken die het voor je of samen met je wil doen aan een vriendenprijsje, hier zijn er wel wat op het forum actief volgens mij die dit kunnen
mindp0wer schreef:Had ik ook niet ... gewoon doen en materialen en gereedschap kopen wat je nodig hebt, je gaat toch nog goedkoper uitkomen dan het te laten doen bij een garage. Of iemand aanspreken die het voor je of samen met je wil doen aan een vriendenprijsje, hier zijn er wel wat op het forum actief volgens mij die dit kunnen
Hja heb ik ook zitten denken . Helaas stond mijn auto langs een zeer drukke weg en moest hij zowiezo zo snel mogelijk weggetakeld worden en kan je moeilijk (het kan natuurlijk) zeggen dat ze hem thuis moeten afleveren :-s .