Veren + dempers
- larsy
- Naam: Lars
- Auto: Elise S1
Veren + dempers
Weet iemand als een set veren en dempers van een opel speedster 2005 passen op mijn elise s1 .
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Re: Veren + dempers
dit past wel maar is niet geschikt voor je S1 ,de speedster is al veel zwaarder dan je S1 en hier zijn ook de veren op aangepast ,je zou ook al andere brackets nodig moeten hebben voor de dempers
de invloed van veren en dempers is zo groot op het weggedrag dat je beter kunt gaan voor iets wat specifiek voor de S1 is gemaakt
de invloed van veren en dempers is zo groot op het weggedrag dat je beter kunt gaan voor iets wat specifiek voor de S1 is gemaakt
larsy schreef:Weet iemand als een set veren en dempers van een opel speedster 2005 passen op mijn elise s1 .
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
-
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
Alles is passend te maken, wat wil je bereiken ?
- larsy
Het moet wel zo zijn , mijn demonteren en de andere set zonder andere stukken te kunne monteren ?
Ik heb nu regelbare zitte , kan nu gewone van een speedster kopen.
Ik wil ze hebbe ligge voor als de keuring op een dag echt moeilijk doet (vandaar).
Wil ik de set gewoon hebbe ligge , om dan eens te kunne wisselen.
Ik heb nu regelbare zitte , kan nu gewone van een speedster kopen.
Ik wil ze hebbe ligge voor als de keuring op een dag echt moeilijk doet (vandaar).
Wil ik de set gewoon hebbe ligge , om dan eens te kunne wisselen.
- larsy
A ik heb ze gevonden die "brackets"
Ja dan zal het toch niet gaan voor bij de keuring ! Als ik dit moet bij monteren
Dus kan ik het beter niet kopen
Ja dan zal het toch niet gaan voor bij de keuring ! Als ik dit moet bij monteren
Dus kan ik het beter niet kopen
- Sander
- Naam: Sander
- Auto: S1 Elise
Ik heb in mijn zoektoch naar originele veren een verkoper van originele S1 Exige veren gevonden. Ook Koni, maar dan de gele, hoogte instelbaar met Eibach veren. Niet origineel elise maar heeft wel origineel exige. Ik weet niet of dat acceptabel is voor de TC ?
Building >200BHP K-series
- Sander
- Naam: Sander
- Auto: S1 Elise
Ik heb mijn 2ehands setje inmiddels binnen maar ik heb nog een 2e aangeboden gekregen:
Als je interesse hebt kan ik je in contact brengen.I have just seen your wanted ad for a set of red koni's and wondered if you had sorted any yet? I have just removed a set from my car that have no leaks or anything and the car passed its mot with them on 11/03/14 so they are ok from that point of view
Building >200BHP K-series
-
- Naam: Andre
- Auto: speedster powerrrrrrrrr
Beste,
Ik had de switch omgekeerd gedaan. Dus op een speedster turbo had ik de exige s2 LSS geplaatst mits een bracket vooraan. De dempers van de exige waren vooraan een 2 cm langer.
Op een normale 2.2 speedster gebruiken ze de elise s2 dempers (met bracket).
Ik weet dus niet hoe het zit met het s1 model.
Groeten
Ik had de switch omgekeerd gedaan. Dus op een speedster turbo had ik de exige s2 LSS geplaatst mits een bracket vooraan. De dempers van de exige waren vooraan een 2 cm langer.
Op een normale 2.2 speedster gebruiken ze de elise s2 dempers (met bracket).
Ik weet dus niet hoe het zit met het s1 model.
Groeten
F.Janssen z20let tuning ;)