Ik heb bij een campingwinkel een rubberen matje gehaald en onder de bagage gelegd. Geen krassen op mijn auto te vinden. Niet van de bagage en niet van het vastzetten.mindp0wer schreef:Bedankt, beide systemen waren me bekend. Het eerste is duur, het tweede daar twijfel ik aan omwille van rechtstreeks contact met de lak.
Bagagerek voor Elise S2
- HJW
- Naam: Hendrik-Jan
- Auto: Elise S2
Re: Bagagerek voor Elise S2
Lotus Elise S2 2005
-
- Naam: rony
- Auto: Evora S sportracer
1. lichte (out-door)kledij meedoen--> neemt weinig volume in en is super vlug droog na een handwasje.
2. kledij in meerdere vacuumzakken stoppen ( en natuurlijk luchtledig trekken met bijhorende pompje).
Je zult versteld staan wat er dan in het 120 liter? koffertje van je Elise kan. Het volume verkleint tot minder dan de helft.
Ook stadskledij kan dit overleven zonder achteraf te moeten strijken.
Zie enkele posts hierboven: naast visa en tandenborstel ook tip-ex voorzien voor de onderbroeken
Ik zou ook niets op de clam monteren of vasttrekken!
suc6
2. kledij in meerdere vacuumzakken stoppen ( en natuurlijk luchtledig trekken met bijhorende pompje).
Je zult versteld staan wat er dan in het 120 liter? koffertje van je Elise kan. Het volume verkleint tot minder dan de helft.
Zie enkele posts hierboven: naast visa en tandenborstel ook tip-ex voorzien voor de onderbroeken

suc6
If i cannot drive a Lotus in heaven... I shall NOT go!
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Of het betere alternatief hieronder
:):)
Voor de Nederlanders onder ons is het misschien zelfs mogelijk om een lichtgewicht sleurhut achter de Elise te hangen ....

Voor de Nederlanders onder ons is het misschien zelfs mogelijk om een lichtgewicht sleurhut achter de Elise te hangen ....

My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
Had het ook al eens gezien. Best grappig maar denk niet dat het goedgekeurd is voor de Nederlandse weg... Toch?FastEleven schreef:Of het betere alternatief hieronder:):)
Voor de Nederlanders onder ons is het misschien zelfs mogelijk om een lichtgewicht sleurhut achter de Elise te hangen ....![]()
![]()
http://www.boefabrication.com/index.php ... ct/tow-bar
En hier voor meer foto's:
http://www.lotustalk.com/forums/f172/bo ... ply-68902/
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Dat was eerst het idee, maar de bagagerek die we hadden past enkel op mijn wagen en die gaat dus niet mee nu. In de wagen van het andere gezin kan niet zoveel bagage, dus moet ik een alternatief hebben ...thiva schreef:Optie 4:
Geef een deel van de bagage mee aan de anderen die ook naar Frankrijk gaan.
Vanaf Frankrijk hoef je dan alleen je bagage voor Italië mee te nemen. Dat moet toch lukken? Je vuile was ligt misschien al netjes gewassen en gestreken klaar wanneer je terug uit Italië komt.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- mindp0wer
Dat van die vacuumzakken, lijkt me wel iets. Verkrijgbaar bij?coeronny schreef:1. lichte (out-door)kledij meedoen--> neemt weinig volume in en is super vlug droog na een handwasje.
Zie enkele posts hierboven: naast visa en tandenborstel ook tip-ex voorzien voor de onderbroeken![]()
suc6

Ayrton Senna
- mindp0wer
Wil je wel geloven maar heb mijn twijfels. Is het snel te monteren en demonteren?HJW schreef:Ik heb bij een campingwinkel een rubberen matje gehaald en onder de bagage gelegd. Geen krassen op mijn auto te vinden. Niet van de bagage en niet van het vastzetten.mindp0wer schreef:Bedankt, beide systemen waren me bekend. Het eerste is duur, het tweede daar twijfel ik aan omwille van rechtstreeks contact met de lak.

Ayrton Senna
- Coen
Poundland mocht je nog in Engeland komenmindp0wer schreef: Dat van die vacuumzakken, lijkt me wel iets. Verkrijgbaar bij?

- mindp0wer
En de stofzuiger past waar in de Elise?Coen schreef:Poundland mocht je nog in Engeland komenmindp0wer schreef: Dat van die vacuumzakken, lijkt me wel iets. Verkrijgbaar bij?(die moeten vacuüm worden getrokken door een stofzuiger). Werkt wel mooi kan ik uit ervaring zeggen maar plaats er niet iets scherps naast want die zakken zijn zo lek. Een extra zak op reserve is dan ook niet gek.

Ayrton Senna
- Coen
Mijn ervaring is dat zowat ieder huurhuis/appartement er wel eentje heeft en een hotel is vast ook wel behulpzaam.mindp0wer schreef:En de stofzuiger past waar in de Elise?Coen schreef:Poundland mocht je nog in Engeland komenmindp0wer schreef: Dat van die vacuumzakken, lijkt me wel iets. Verkrijgbaar bij?(die moeten vacuüm worden getrokken door een stofzuiger). Werkt wel mooi kan ik uit ervaring zeggen maar plaats er niet iets scherps naast want die zakken zijn zo lek. Een extra zak op reserve is dan ook niet gek.