Jeroenbox schreef:zou toch mooi zijn als ze raceoveralls weer zouden verkopen uit de tijd van Chapman of van die oude monteurspakken die je op Goodwood ziet.
Jeroenbox schreef:ik zie bij Team Lotus allemaal zwarte sweaters met logo en witte kraagjes eronder. straks allemaal te koop op http://www.Teamlotus.ma
zou toch mooi zijn als ze raceoveralls weer zouden verkopen uit de tijd van Chapman of van die oude monteurspakken die je op Goodwood ziet.
zeker waar! toch prachtig om wat racingkledij van oude tijden te kunnen kopen, vind ik veel specialer dan zo'n moderne shirt of polo
Ik denk dat dit voor zo'n historisch team als Lotus een echt gat in de markt kan zijn:Porsche en Aston Martin hebben daar een hele slimme strategie voor, waarom Lotus niet?
die zijn top inderdaad. ook heel mooi van Castrol en van Shell heb ik ze ook gezien (wel met Ferrari)
ik trof nog een aardig filmpje op de BBC over de Lotus early days met Graham Hill (titel Driven). Er zijn in die serie nog drie andere documentaires gemaakt. Je ziet veel beelden van al die mooie oude overalls en outfits. blijft een vreemd snorretje van die Hill ... (schijnt een vrouwenversierder te zijn geweest maar die vrouwen waren vast bijziend)
wie zou de rechten bezitten van de oude Lotus overalls en racekostuums? ze zijn Classic en dus zou Clive ze kunnen hebben. Het is F1 merchandise (want oud F1) en dan heeft TL ze. Er staat Lotus op en dan vind GL dat ze zowieso alle rechten hebben.
iemand zin in een venture? 1 Belgian Grand Prix Classic Clothing Team Ltd
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !