Lotus Exige S invoeren vanuit UK
- FastEleven
- Naam: Erik
- Auto: 2-11 + Cup 250
Re: Lotus Exige S invoeren vanuit UK
Vliegtuig instappen en altijd gaan kijken. De bedragen zijn mijnsinziens gewoon te groot om enig risico te nemen en een ticketje met een goedkope maatschappij zonder bagage kost niks meer, tegenwoordig ....
Overigens ben ik bijzonder tevreden van de Belgische dealers, maar als je in het buitenland koopt, ga dan ook niet verwachten dat je van die belgische dealers dezelfde service krijgt zonder dat je daarvoor moet betalen. Als zij geen auto aan je mogen verkopen, dan moeten ze je ook geen service/garantie geven !!
Overigens ben ik bijzonder tevreden van de Belgische dealers, maar als je in het buitenland koopt, ga dan ook niet verwachten dat je van die belgische dealers dezelfde service krijgt zonder dat je daarvoor moet betalen. Als zij geen auto aan je mogen verkopen, dan moeten ze je ook geen service/garantie geven !!
My ex 1962 Westfield 'Lotus' Eleven on track

- stekki
- Naam: Stijn
- Auto: no lotus
Eerlijk gezegd heb ik altijd goede service gekregen van men dealer hier in B. Nooit te klagen gehad, ook al komt de wagen niet van bij hun.
Light is not right
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
Ik heb m'n laatste wagen zelfs gekocht zonder foto's te zien, laat staan de wagen zelf... 

- diego
- Auto: Elan S2 - EXIGE S II
Ik denk nu niet meer dat er zo'n winstmarge meer op een nieuwe wagen zit , opbrengsten komen juist uit de service beurten ....
Zonder nu iemand met de vinger te wijzen kun je er toch niet omheen dat vb een idem wagen hier gewoon 10 000€ duurder is , zelfs met een degelijke ombouw ( 5000€) zit je nog steeds ver onder de belgische prijs , hoe komt dit ?
Heb ondertusden wel al ondervonden dat die Engelsen niet communiceren
ze reageren iedere keer wel maar pas dat ik de mail 4-5 keer door gestuurd heb . Telefoneren lukt ook al niet goed want ofwel voicemail ofwel zijn ze bezet en gaan ze terug bellen .... Maar helaas der belt niemand terug 
Zonder nu iemand met de vinger te wijzen kun je er toch niet omheen dat vb een idem wagen hier gewoon 10 000€ duurder is , zelfs met een degelijke ombouw ( 5000€) zit je nog steeds ver onder de belgische prijs , hoe komt dit ?
Heb ondertusden wel al ondervonden dat die Engelsen niet communiceren

- diego
BTW dit is de exige waar ik op aan het jagen ben
you hate it or you love it
[/url]

- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
hou er wel rekening mee dat een aantal dashdelen NIET meer verkrijgbaar zijn in LHD

diego schreef:Ik denk nu niet meer dat er zo'n winstmarge meer op een nieuwe wagen zit , opbrengsten komen juist uit de service beurten ....
Heb ondertusden wel al ondervonden dat die Engelsen niet communicerenze reageren iedere keer wel maar pas dat ik de mail 4-5 keer door gestuurd heb . Telefoneren lukt ook al niet goed want ofwel voicemail ofwel zijn ze bezet en gaan ze terug bellen .... Maar helaas der belt niemand terug
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
En zelfs een kleur die je absoluut niet wouBlue Darkness schreef:Ik heb m'n laatste wagen zelfs gekocht zonder foto's te zien, laat staan de wagen zelf...

Anderzijds heb je ook nooit een verkoopsdocument ondertekend, tot je de wagen bent gaan halen hé Gunther. Je had je nog altijd kunnen bedenken (mocht het niet zo hard gejeukt hebben LOL).
Kopen bij een handelaar waar je zelf een historiek mee hebt, is toch wat anders dan een onbekende handelaar in 't buitenland...
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
deze staat niet meer te koop

diego schreef:BTW dit is de exige waar ik op aan het jagen benyou hate it or you love it
[/url]
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- diego
klopt maar niet aan mij
was al de ganse dag aan het proberen om ze te bereiken om de verkoop overeenkomst door te mailen zodat ik kon tekenen maar dan om 19 u kreeg ik sms terug " car is sold" Denk dat ze daar niet zo echt Pro belgië waren
Spijtig want was echt wel speciaal kleurke

- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
Ik heb de rest van het topic niet goed gelezen dus wellicht had je onderstaande Exige al gezien.
Hier nog een Krypton green Exige van een Seloc member en zo op het eerste gezocht een eerlijke auto (maar kijken kan geen kwaad
)
http://classifieds.seloc.org/ads/lotus- ... ton-green/
Hier nog een Krypton green Exige van een Seloc member en zo op het eerste gezocht een eerlijke auto (maar kijken kan geen kwaad

http://classifieds.seloc.org/ads/lotus- ... ton-green/
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2