Lotus On Track 1 augustus SPA, wie komt er?
- stekki
- Naam: Stijn
- Auto: no lotus
Lotus On Track 1 augustus SPA, wie komt er?
Ik zal er zijn vanaf de middag, zonder Lotus. Nog mensen van hier die gaan?
Light is not right
- peter
- Naam: Peter
- Auto: Elise SC
Re: Lotus On Track 1 augustus SPA, wie komt er?
watch the Reds 

- Peter D
- Auto: Elan M100
Ik beslis overmorgen tegen de middag pas, of ik een kijkje ga nemen.
Mijn 2do lijstje moet eerst nog wat ingekort worden !!
Mijn 2do lijstje moet eerst nog wat ingekort worden !!
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- stekki
Heb gisteren op Spa één rode Elise gezien, veronderstel dat jij het dan was??peter schreef:watch the Reds

Light is not right
- stekki
Het was een aangename dag gisteren in Spa, weliswaar warm. Schat dat er zo een 50tal wagens waren, de baan was redelijk vrij daar niet iedereen op dezelfde moment reed. Reden al heel wat nieuwe Exiges mee, sommigen zonder dakje
.
Meeste indruk heeft een S1 op me nagelaten, NA Honda blok er in, had 230pk ongeveer. Ging als een speer en met deze hitte speelde het NA blok in zen voordeel.
Heb ook eens van dichtbij mogen meemaken wat het is als je radiator het begeeft... (allé, ben die is van dichtbij gaan bekijken). Een Engelse R kwam stillekes terug binnen, voorkant en voorruit helemaal onder de koelvloeistof. Het blijft toch een zwak punt eigenlijk.
Van het forum enkel PeterD gezien, anderen heb ik niet herkend
.

Meeste indruk heeft een S1 op me nagelaten, NA Honda blok er in, had 230pk ongeveer. Ging als een speer en met deze hitte speelde het NA blok in zen voordeel.
Heb ook eens van dichtbij mogen meemaken wat het is als je radiator het begeeft... (allé, ben die is van dichtbij gaan bekijken). Een Engelse R kwam stillekes terug binnen, voorkant en voorruit helemaal onder de koelvloeistof. Het blijft toch een zwak punt eigenlijk.
Van het forum enkel PeterD gezien, anderen heb ik niet herkend

Light is not right
- peter
- Auto: Elise SC
Stekki, er waren 3 rode wagens, 2 elise en 1 radical. De volgende keer kom je maar goedendag zeggen he!stekki schreef:Heb gisteren op Spa één rode Elise gezien, veronderstel dat jij het dan was??peter schreef:watch the Reds
Het was een fantastisch track day met maar de helft van het normale aantal deelnemers en het feit dat bij lot iedereen zich aan de regels houdt. Wat een plezier tegenover de vorige keer.
De hitte speelde wel een rol voor mens en machine. De laatste 2 uren van de dag was het extreem rustig op de baan. Fantastisch geamuseerd, wil morgen direct terug.
De elise wagens met semi slicks moesten maar weinig onderdoen voor de Exige wagens. Kan iemand bevestigen dat die banden daadwerkelijk beter zijn on track ? Anders maar eens overwegen voor z'n extra setje banden.