Kleine nummerplaat vooraan voor België

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
XLR8R
Auto: Elise 220 Cup

Kleine nummerplaat vooraan voor België

Bericht door XLR8R »

Weet iemand waar men kleinere nummerplaten vooraan kan krijgen? Ik heb eens gevraagd bij de handelaar lokaal en dit zijn ofwel gewone grootte of petieterige nummerplaatjes van 3 4 cm hoog. Ik zou iets tussenin willen hebben, heb nochthans al zoiets gezien.
stekki
Naam: Stijn
Auto: no lotus

Re: Kleine nummerplaat vooraan voor België

Bericht door stekki »

Fred, je kan ook een motoplaat zetten, is wettelijk. Velen vinden dit echter niet mooi, behalve mezelf :mrgreen: . Jammergenoeg is die van mij tijdje terug gaan vliegen op de autostrade... Moet dus nieuwe bestellen. Heb die van mij besteld op autoplaten.be.

Greets
Light is not right
XLR8R

Bericht door XLR8R »

stekki schreef:Fred, je kan ook een motoplaat zetten, is wettelijk. Velen vinden dit echter niet mooi, behalve mezelf :mrgreen: . Jammergenoeg is die van mij tijdje terug gaan vliegen op de autostrade... Moet dus nieuwe bestellen. Heb die van mij besteld op autoplaten.be.

Greets
Ja dat stelde hij ook eerst voor ik zou iets willen hebben met de lettergrootte van zo'n motorplaat maar dan recht ipv de twee delen van de nummercode boven elkaar.
Marijn
Naam: Marijn
Auto: MG F + Lotus Elise S2

Bericht door Marijn »

XLR8R schreef:Weet iemand waar men kleinere nummerplaten vooraan kan krijgen? Ik heb eens gevraagd bij de handelaar lokaal en dit zijn ofwel gewone grootte of petieterige nummerplaatjes van 3 4 cm hoog. Ik zou iets tussenin willen hebben, heb nochthans al zoiets gezien.
Heb een kleine reproductieplaat op de Elise. Gekocht en geplaatst door/bij Verhiest.
Al verschillende malen tegengehouden door politie voor algemene controle => nooit opmerking gekregen.
Originele ligt in de koffer.
Is wel gekeurd met de reproductieplaat, staat bij de opmerking.
Denk dat er veel afhankelijk is van de goodwill van mijnheer/mevrouw vd veldwacht...

Gr.
Marijn
XLR8R

Bericht door XLR8R »

Marijn schreef: Heb een kleine reproductieplaat op de Elise. Gekocht en geplaatst door/bij Verhiest.
Al verschillende malen tegengehouden door politie voor algemene controle => nooit opmerking gekregen.
Originele ligt in de koffer.
Ik was ook zoiets van plan, een kleinere plaat met velcro op de elise en een goeie in de koffer, kan je heel eenvoudig swappen als er herrie over is.

wat zijn de afmetingen van die plaat ongeveer Marijn?
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Elke stickerboer kan reproducties maken met de maten die jij zelf wil...
XLR8R

Bericht door XLR8R »

Frederik schreef:Elke stickerboer kan reproducties maken met de maten die jij zelf wil...
Ik ben deze morgen naar de dichtsbijzijnde stickerboer geweest, ik vroeg dat daar en kreeg direct als antwoord "dat mag niet meer, wij doen dat niet meer, wij hebben dat niet in huis, wij kunnen u daarbij niet helpen".

Enkele rekken verder vond ik dan in zijn winkel wél de kleeflettertjes terug waarmee je zo'n nummerplaat kan maken. :roll:

Echter ontbreek ik dan nog het plaatje zelf. Vandaar dat ik mij afvroeg waar die kleine plaatjes met dat B logo te vinden zijn die ik al op de elises zien hangen hebben, die ogen ook iets mooier vind ik.
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

Die worden ook gemaakt van reflecterende vinyl hoor, op de maat die jij wil ...
Ik had die op mijn BMW ook op maat, eerst laag rode folie (voor het randje), dan laag witte reflecterende folie en daarbovenop de cijfers en letters.

Volgens mij was het geen goede stickerboer ;)
DSC_0175.jpg
WimC
Auto: Elise S1

Bericht door WimC »

Maar toch zijn ze verboden hoor. Élke afwijkende maat is in principe verboden, alhoewel eea kan afhangen van hoe meneer de agent zijn klak (kepie) staat.
Frederik
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Frederik »

WimC schreef:Maar toch zijn ze verboden hoor. Élke afwijkende maat is in principe verboden, alhoewel eea kan afhangen van hoe meneer de agent zijn klak (kepie) staat.
Verboden zijn ze zeker, maar dat een stickerboer die niet wil maken is de eerste keer dat ik dat hoor.

't zal bij die mens (nog) geen crisis zijn zeker ;)
Plaats reactie