Dat zou wel super zijn! Alvast bedankt voor het aanbod!Hugo schreef:mijn zuster en schoonbroer hebben een vakantiehuis " t'jenneberg "met 6 slaapkamers met 22 bedden te Mettekoven ( ongeveer 15 km van Tongeren) en het is niet verhuurd het weekend van LimburgTourStevenD schreef:Weet iemand een goed adresje voor een overnachting dicht bij de start?
( wordt normaal in zijn geheel verhuurd aan grote familie of groep vrienden)
wij gaan daarnaartoe met de camper, waarschijnlijk vrijdagavond of zeker zaterdagmorgen, Lotje natuurlijk op de aanhanger achterop
de camper blijft uiteraard zondagmorgen in Mettekoven staan, en we rijden vandaaruit met de Europa naar Tongeren, is maar 20 minuten rijden
normaal slapen wij in de camper, mijn zuster en haar man komen ook, mijn dochter met haar gezin ook, en misschien nog een broer en zuster van mij of één van de kinderen van een zuster
er is dus mogelijkheid dat er nog één of twee slaapkamers vrij zijn, elke kamer is met lavabo en douche, 2 gemeenschappelijke toiletten boven op de gang + nog één beneden aan de trap
kan mijn zuster op dit ogenblik niet bereiken maar zal haar morgen eens bellen of er een mogelijk is dat jullie hier ook zouden kunnen overnachten
alles is aanwezig, alleen lakens moet je zelf meebrengen
23/06/2013: LOTUS TOUR LIMBURG [official info]
- StevenD
- Naam: Steven
- Auto: Elise s2 (2003)
Re: 23/06/2013: LOTUS TOUR LIMBURG [official info]
[color=#BF0000][b]Life's too short to drive boring cars[/b][/color]
- StevenD
- Naam: Steven
- Auto: Elise s2 (2003)
Billie, ik dacht dat jou motto "Lighter is better" was?billie schreef:Dirk,ik kan niet zeggen dat ik iets mis![]()
![]()
Dirk510 schreef:ik ben hier serieus "iets" aan het missen zeker?????????

[color=#BF0000][b]Life's too short to drive boring cars[/b][/color]
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Wij gaan ook reserveren in het hotel op het eindpunt voor de zaterdagavond.
Komen we daar nog bekenden tegen ?
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
We zullen daar 's avonds met het LTL team iets gaan eten en laatste punten bespreken. Je bedoelt toch Stiemersheide?Red Baron schreef:Wij gaan ook reserveren in het hotel op het eindpunt voor de zaterdagavond.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
... Dan kotst Robin de Lotus onder... dat doen we dus maar nietovi schreef:Watje!HJ2 schreef:Fuckerdefuck!
Dan heeft Susanna haar vrijgezellenparty....
Hmmmzzz... dan vrees ik dat ik moet overslaan![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Juist een goede rede om er zelf eens goed in te vliegen!!!

If you always do what you always did, you always get what you always got.
- Hugo
- Naam: Hugo
- Auto: Europa Special
StevenD schreef:Dat zou wel super zijn! Alvast bedankt voor het aanbod!Hugo schreef:mijn zuster en schoonbroer hebben een vakantiehuis " t'jenneberg "met 6 slaapkamers met 22 bedden te Mettekoven ( ongeveer 15 km van Tongeren) en het is niet verhuurd het weekend van LimburgTourStevenD schreef:Weet iemand een goed adresje voor een overnachting dicht bij de start?
( wordt normaal in zijn geheel verhuurd aan grote familie of groep vrienden)
wij gaan daarnaartoe met de camper, waarschijnlijk vrijdagavond of zeker zaterdagmorgen, Lotje natuurlijk op de aanhanger achterop
de camper blijft uiteraard zondagmorgen in Mettekoven staan, en we rijden vandaaruit met de Europa naar Tongeren, is maar 20 minuten rijden
normaal slapen wij in de camper, mijn zuster en haar man komen ook, mijn dochter met haar gezin ook, en misschien nog een broer en zuster van mij of één van de kinderen van een zuster
er is dus mogelijkheid dat er nog één of twee slaapkamers vrij zijn, elke kamer is met lavabo en douche, 2 gemeenschappelijke toiletten boven op de gang + nog één beneden aan de trap
kan mijn zuster op dit ogenblik niet bereiken maar zal haar morgen eens bellen of er een mogelijk is dat jullie hier ook zouden kunnen overnachten
alles is aanwezig, alleen lakens moet je zelf meebrengen
steven,
daarstraks met mijn zuster gebeld, en er is nog zeker één slaapkamer ( met lavabo en douche vrij) voor zaterdag 22 juni te overnachten
indien interesse stuur maar een PM voor meer info en mogelijkheden
hugo
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
dat is inderdaad mijn motto,maar ik kan er (nog) niks aan doen dat er geen Duvel light,Leffe light en Kasteelbier light bestaat

StevenD schreef:Billie, ik dacht dat jou motto "Lighter is better" was?billie schreef:Dirk,ik kan niet zeggen dat ik iets mis![]()
![]()
Dirk510 schreef:ik ben hier serieus "iets" aan het missen zeker?????????
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Koen,ik heb daar bewust geen foto van gemaakt ,straks denkt men nog dat wij alleen maar drinken

mindp0wer schreef:
Hub, je moet wat meer aan je vrouw denken. Ik zie daar geen enkel flesje cava of iets dergelijks in liggen.
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
billie schreef:Koen,ik heb daar bewust geen foto van gemaakt ,straks denkt men nog dat wij alleen maar drinken![]()
mindp0wer schreef:
Hub, je moet wat meer aan je vrouw denken. Ik zie daar geen enkel flesje cava of iets dergelijks in liggen.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- dachero
- Naam: Danny
- Auto: gene
Mannen en vrouwen ook,
indien zich nog iemand wil inschrijven voor een dagje Limburgse fun op onze toer denk er aan dat de laatste dag nadert en dat we dan de inschrijfmogelijkheid moeten afsluiten op de site. Het weer zal beter zijn dan vorig jaar,dat beloven we
Als we kijken op onze inschrijflijst zullen we een prachtige collectie aan Lotus-types kunnen aanschouwen op de grote markt van Tongeren.Onze dank daarvoor aan de al ingeschrevenen.
En bij het doorlopen van de lijst voel ik mij toch een beetje treurig. Wij als organisatie, kijken toch speciaal uit naar iemand die voor de eerste keer zou afzakken naar onze Toer. Hij heeft het wel druk zowel familiaal als zakelijk maar toch ging hij zich zeker inschrijven. Jammer genoeg heeft hij dit nog niet gedaan
Misschien wacht hij het laatste moment af,dat kan ook.
En persoonlijk vind ik dat zo'n drijvende kracht van de YLD-rit niet zou mogen ontbreken op onze rit om te verbroederen
Dus ,Pascal Vasseur, wij wachten vol ongeduld op u.
Tijdens YLD zei je me nog persoonlijk dat je er zeker bij ging zijn zonder fout.
Je verjaardag is trouwens op dezelfde dag en dat wilden we vieren in stijl. Ons team is een leuke bende en dat willen we je laten zien.
Onze voorzitter Bart is al dagen aan het trainen om je een gelukkige verjaardag te wensen!!
Hierbij een foto in volle training:
indien zich nog iemand wil inschrijven voor een dagje Limburgse fun op onze toer denk er aan dat de laatste dag nadert en dat we dan de inschrijfmogelijkheid moeten afsluiten op de site. Het weer zal beter zijn dan vorig jaar,dat beloven we

Als we kijken op onze inschrijflijst zullen we een prachtige collectie aan Lotus-types kunnen aanschouwen op de grote markt van Tongeren.Onze dank daarvoor aan de al ingeschrevenen.
En bij het doorlopen van de lijst voel ik mij toch een beetje treurig. Wij als organisatie, kijken toch speciaal uit naar iemand die voor de eerste keer zou afzakken naar onze Toer. Hij heeft het wel druk zowel familiaal als zakelijk maar toch ging hij zich zeker inschrijven. Jammer genoeg heeft hij dit nog niet gedaan

Misschien wacht hij het laatste moment af,dat kan ook.

En persoonlijk vind ik dat zo'n drijvende kracht van de YLD-rit niet zou mogen ontbreken op onze rit om te verbroederen

Dus ,Pascal Vasseur, wij wachten vol ongeduld op u.

Tijdens YLD zei je me nog persoonlijk dat je er zeker bij ging zijn zonder fout.
Je verjaardag is trouwens op dezelfde dag en dat wilden we vieren in stijl. Ons team is een leuke bende en dat willen we je laten zien.
Onze voorzitter Bart is al dagen aan het trainen om je een gelukkige verjaardag te wensen!!

Hierbij een foto in volle training:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd