plooier! toch snel uitgehaald?Mario schreef:De mijne nog in winterslaap. Anders was ik er ook bij...

plooier! toch snel uitgehaald?Mario schreef:De mijne nog in winterslaap. Anders was ik er ook bij...
De Everest chip er terug uit, of is het al opgelost ?diego schreef:Zal er ook zijn , zal hem zelfs speciaal wassen straks
terug uit (was niet mee te rijden)Peter D schreef:De Everest chip er terug uit, of is het al opgelost ?diego schreef:Zal er ook zijn , zal hem zelfs speciaal wassen straks
Leuke bende... mijne is nog niet verzekerd, met dit kutweer. Vandaar.Frederik schreef:plooier! toch snel uitgehaald?Mario schreef:De mijne nog in winterslaap. Anders was ik er ook bij...
niet verzekerd? euhm ...Mario schreef:Leuke bende... mijne is nog niet verzekerd, met dit kutweer. Vandaar.Frederik schreef:plooier! toch snel uitgehaald?Mario schreef:De mijne nog in winterslaap. Anders was ik er ook bij...
Is net de bedoeling...stekki schreef:Moest dit nu niet zo vroeg beginnen eh, tis zondag eh mannekes!