De vinger van Webber naar Vettel:
Na de race, het interview, Webber moet zich serieus inhouden en Vettel komt zeer leugenachtig over:
2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
Re: 2013 F1 Petronas Malaysia Grand Prix

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
Voor- en nabeschouwingen op RTL (Duits) zijn leuk, dit weekend met Nikki Lauda als co-commentator.
Commentaar is van hoog niveau.
LaDeux is ook niet slecht, doch met slechts 1 commentator wordt het soms eentonig.
Heb dit weekend ook nog eens Vier geprobeerd.
Blijkbaar was hun opmerking over het verlaten van circuit (inhaalmanoeuvre van Vettel op Webber) niet correct. (Dixit Red Baron)
Het overschrijden van de witte lijn was volgens mij op de start-finish strook al ingezet (zie foto), en doorgezet aan de invoegstrook van de Pitlane.
Komt erop neer dat ik bij een reclame-onderbreking zap naar een andere zender, en daar meestal blijf hangen tot de volgende onderbreking.
Doch wanneer BBC de uitzending verzorgt, vergeet ik zelfs dat ik een zapper heb.
LaDeux is ook niet slecht, doch met slechts 1 commentator wordt het soms eentonig.
Blijkbaar was hun opmerking over het verlaten van circuit (inhaalmanoeuvre van Vettel op Webber) niet correct. (Dixit Red Baron)
Het overschrijden van de witte lijn was volgens mij op de start-finish strook al ingezet (zie foto), en doorgezet aan de invoegstrook van de Pitlane.
Komt erop neer dat ik bij een reclame-onderbreking zap naar een andere zender, en daar meestal blijf hangen tot de volgende onderbreking.
Doch wanneer BBC de uitzending verzorgt, vergeet ik zelfs dat ik een zapper heb.

Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.
- Hugo
- Naam: Hugo
- Auto: Europa Special
het filmpje gevonden van Imola in 1982 waar Gilles en Ddier voor de start nog vrienden waren
geen van beide zou echter bij Ferrari het seizoen beëindigen
geen van beide zou echter bij Ferrari het seizoen beëindigen
Laatst gewijzigd door Frederik op 25 mar 2013, 12:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: filmpje zichtbaar gemaakt :)
Reden: filmpje zichtbaar gemaakt :)
- mindp0wer
- Naam: Koen
- Auto: Elise Sport160 - 2006 S
LaDeux heeft ervaring in huis maar inderdaad soms is het wat eentonig. BBC blijft het beste als ze uitzenden. Vier kijk ik alleen als er reclame is op LaDeux, als BBC uitzendt dan blijf ik daar naar kijken.Peter D schreef:Voor- en nabeschouwingen op RTL (Duits) zijn leuk, dit weekend met Nikki Lauda als co-commentator.

I have no idols. I admire work, dedication and competence.
Ayrton Senna
- Hugo
- Naam: Hugo
- Auto: Europa Special
kijk normaal voor de GP's naar La Deux
Gaetan Vigneron is gewoonlijk te plaatse geeft en heeft dan ook meer info over bv snelste rondes enz voor die op het scherm komen, heeft gewoonlijk ook een gast commentator, in Maleysie was dit bv Jerome D'Ambrosio
enig nadeel natuurlijk is dat het int Frans is, chance dat dat voor mij geen probleem is
Gaetan Vigneron is gewoonlijk te plaatse geeft en heeft dan ook meer info over bv snelste rondes enz voor die op het scherm komen, heeft gewoonlijk ook een gast commentator, in Maleysie was dit bv Jerome D'Ambrosio
enig nadeel natuurlijk is dat het int Frans is, chance dat dat voor mij geen probleem is

- Peter D
- Naam: Peter
- Auto: Elan M100
'k heb waarschijnlijk een slecht moment gekozen, Gaetan was alleen commentaar aan 't geven, en vooral aan het proberen om horloges en tickets te verloten...Hugo schreef:Gaetan Vigneron is gewoonlijk te plaatse geeft en heeft dan ook meer info over bv snelste rondes enz voor die op het scherm komen, heeft gewoonlijk ook een gast commentator, in Maleysie was dit bv Jerome D'Ambrosio

Voor de rondetijden en sectortijden heb ik nu een laptop naast me. Via de live timing is dat goed te volgen.
Enkel jammer dat BBC bij mij niet in HD komt (via Telenet) ...
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.