The daily life...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
mark986
Naam: Mark
Auto: elise mk2 JPS

Re: The daily life...

Bericht door mark986 »

verantwoordelijke voor de sales in wallonië en luxemburg voor een cosmetica bedrijf. Doe niet in vlees en bloed maar kom er wel veel met in contact...:-)
Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

ik werk nu ruim 5 jaar bij Eurocontrol (Europese instelling voor de Veiligheid van het Vliegverkeer), daarvoor was ik tewerkgesteld bij de Belgische Luchtmacht.

Doe IT, monitoren van OPS/non-OPS applicaties, servers, clusters, etc etc ... die dienen voor de behandeling van vluchtplannen/slot-allocation.

In mijn vrije tijd tegenwoordig bezig in huis, dr moet en zal hier n soortement wellness-ruimte komen, dus ruimte achter carport aan t omvormen naar iets deftig dat plaats kan bieden aan fitness/sauna.
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
YvoTuk
Naam: Yvo Tuk
Auto: Elise S1/Evora
Contacteer:

Bericht door YvoTuk »

Ik run een winkel in euhh.... Lotus onderdelen :)

Ooit als hobby begonnen. Toen ik mijn Elise kocht vond ik dat er veel te weinig te koop was. Op dat moment was er eigenlijk maar één winkel.. dat was dus euhh.. elise-shop!

elise-shop was toen echter nog eigendom van Thielert in Hamburg (DE). Ik kwam in contact met ene Lutz die daar de klanten contacten regelde. Een erg amaibele man, die me uiteindelijk elise-shop heeft aangedaan :)

Toen Frank Thielert besloot dat het onwikkelen van Diesel motoren voor vliegtuigen veel leuker was dan Lotus verkopen bood hij ons aan elise-shop over te nemen. Dat is na een half jaar heen en weer praten gebeurd.

Tegenwoordig zitten we in een splinternieuw pand op een net zo nieuw industrie gebied in Moordrecht en ..guess what.. ik denk dat we daar heel snel uit ons jasje groeien! :)

Vandaag de dag ben ik druk met ontwikkeling en het uitbesteden van projecten, maar ook met het onderhouden van klant kontakten en logisitieke vraagstukken.
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Bzguy
Naam: Hans
Auto: Noble M12

Bericht door Bzguy »

Jelleken schreef:juplaa! Barman...

hier: http://sites.resto.com/falstaff/photos.cfm
tijdje geleden nog geweest ;)
"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity."

Martin Luther King, Jr.
1963
Jelle
Naam: Jelle
Auto: speculoosje
Contacteer:

Bericht door Jelle »

Bzguy schreef:
Jelleken schreef:juplaa! Barman...

hier: http://sites.resto.com/falstaff/photos.cfm
tijdje geleden nog geweest ;)
serieus?!

algemene oproep: moest er iemand komen, of hier soms komen, zet AUB je lotus voor de deur!!! zodat ik een beetje kan kwijlen in afwachting van de mijne :oops: :D
molleke

Bericht door molleke »

molleke schreef:en ik ne klakpotter :lol:
santé
Bijlagen
Afbeelding 025.JPG
Plaats reactie