welke Lotus was beste belegging ?

Plaats hier berichten die met Lotus te maken hebben, maar niet specifiek bedoeld is op een bepaald type/model.
Hans340R
Auto: Exige Cup 260
Contacteer:

Re: welke Lotus was beste belegging ?

Bericht door Hans340R »

Een 340R :D die schrijven zeker niet meer af en zijn meer dan €10000,- in waarde gestegen (rhd) sinds 2008
Ik denk dat een exclusieve Exige (s2) en een 2-11 ook niet meer zullen afschrijven, kijk naar pistonheads waar een paar jaar geleden 10 pagina's Exiges te koop stonden staan er nu nog maar 3pagina's..
zeldzame kanarie
Naam: Tino
Auto: Exige RGB
Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart

Bericht door zeldzame kanarie »

Hans340R schreef:Een 340R :D die schrijven zeker niet meer af en zijn meer dan €10000,- in waarde gestegen (rhd) sinds 2008
Ik denk dat een exclusieve Exige (s2) en een 2-11 ook niet meer zullen afschrijven, kijk naar pistonheads waar een paar jaar geleden 10 pagina's Exiges te koop stonden staan er nu nog maar 3pagina's..
daarom doe ik hem ook nooit weg.. ooit stijgen die in waarde.
sport evo m3's van 1991 zijn nu 3x zoveel waard als vroeger.
wie zoiets in zijn garage heeft staan had er beter twee van gekocht in der tijd. eentje om mee te rijden en eentje om naar te kijken 8-) in spanje staat er een te koop voor 80.000 euro. :shock: mischien een exige cup of rgb ook wel op een dag.
touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
frankenstijn
Naam: Frank
Auto: Elise S 2012
Contacteer:

Bericht door frankenstijn »

het wordt tijd dat het lotusforum naar de beurs gaat.
:lol:
Plaats reactie