nu YLD 2013 toch niet zo ver af meer is word hier al een plan gemaakt of we aan onze deelname nog iets anders konden koppelen en het volgende is voorzien
waarschijnlijk zullen we voor een 7-tal dagen met de camper en Lotje op de aanhanger, vanaf zondag 5 mei op de camping in Ieper Bolwerkstraat verblijven, zo kunnen we op ons gemak Ieper en de omgeving eens beter verkennen, en uitgerust donderdag 9 mei aan YLD deelnemen
voor een goede steak weten we al een adresje van een "beenhouwer" in Ieper, misschien mag ik ook wel zijn Lotus- collectie ook eens bekijken
en terrasjes genoeg in Ieper heb ik al gezien
alhoewel ik meer interesse heb voor Wereldoorlog II ( heb al tweemaal de landingsstranden van D-day ( Omaha_Beach ed) in Normandie bezocht, maar ik wil nu toch wel eens de Westhoek en Flanders Fields bezoeken.
wel naar Normandie maar nog nooit de Last Post gehoord en gezien onder de Menenpoort, GREAT SHAME ON ME
ben nog niet ingeschreven maar zal dat een dezer dagen eens doen
als het zondag 5 mei goed weer is ga ik ook trachten mee te doen aan de maandelijkse bijeenkomst van oldtimers op de Esplanade, georganiseerd door onze Dirk
http://www.jeugdstadion.be/N/kampeerautoterrein.php