[Mopje] : Leuke mopjes ...

Hier kan je praten over alles wat niet met Lotus auto's te maken heeft.
Funny, auto-related en andere items kunnen uiteraard aan bod komen.
Plaats reactie
Didier
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Contacteer:

Re: [Mopje] : Leuke mopjes ...

Bericht door Didier »

Een man heeft een nieuwe Lotus gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden....
Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kan.
Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...
"Met geen mogelijkheid dat ze een Lotus kunnen bijhouden,"denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart.
Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg.
De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.
Ineens zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag.
Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"
"Wel", antwoord de man, "Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent, en ik was bang dat je haar terug wilde geven!"
Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..."
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Blue Darkness
Naam: Gunther
Auto: Esprit GT3
Contacteer:

Bericht door Blue Darkness »

Didier schreef:Een man heeft een nieuwe Lotus gekocht en gaat op een mooie zomeravond even lekker een stuk rijden....
Het dak eraf, de wind glijdt door zijn haar en hij besluit eens te kijken hoe hard zijn wagen nou eigenlijk kan.
Net als de kilometerteller een respectabele 180 km/u aangeeft, ziet hij in zijn spiegel 2 blauwe zwaailichten...
"Met geen mogelijkheid dat ze een Lotus kunnen bijhouden,"denkt hij nog en trapt de bolide nog harder op zijn staart.
Pijlsnel vliegt hij over de weg : 190, 200, 230 zelfs, maar.. de politie zit nog steeds vlak achter hem.
"Waar ben ik godsnaam mee bezig?" denkt hij en hij gaat naar de kant van de weg.
De agent loopt naar hem toe, pakt zijn rijbewijs zonder ook maar iets te zeggen, bekijkt zijn rijbewijs en auto aandachtig.
Ineens zegt hij: "Ik heb een lange zware dag achter de rug en jij bent echt de laatste die ik aan de kant zet vandaag.
Ik heb geen zin in nog méér papierwerk dus als je me een zééééér goed excuus kan geven, ééntje die ik ook nog nooit eerder heb gehoord waarom je zo scheurde over de weg, dan laat ik je gaan!"
"Wel", antwoord de man, "Afgelopen week is mijn vrouw ervandoor gegaan met een politieagent, en ik was bang dat je haar terug wilde geven!"
Waarop de agent zegt: "Een prettige avond nog..."
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
billie
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S

Bericht door billie »

Wat is de overeenkomst tussen

Neil Armstrong en Lance Armstrong?

De hele carrière naar de maan!
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Didier
Contacteer:

Bericht door Didier »

:o
72553_309071265880080_79448989_n[1].jpg
72553_309071265880080_79448989_n[1].jpg (43.46 KiB) 2765 keer bekeken
:lol: :lol:
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
Didier
Contacteer:

Bericht door Didier »

543840_312848998833879_1238180995_n[1].jpg
Blue Darkness
Contacteer:

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Blue Darkness
Contacteer:

Politiecontrole 0m 2 uur ‘s-nachts

Een oudere man wordt om 2 uur ’s-nachts door de politie staande gehouden en wordt gevraagd waar hij om deze tijd naar toe gaat.

Hij antwoordt: “Ik ben op weg naar een lezing over misbruik van alcohol, roken en laat opblijven en het effect wat het op het menselijk lichaam heeft.”

De politieman vraagt verder: “Echt waar? Wie geeft er nu zo’n lezing op deze tijd van de nacht?”

De man antwoordt: “Mijn vrouw.”
Didier
Contacteer:

Bericht door Didier »

:lol:
billie
Naam: Hub
Auto: Elise S1 -Elise S2 111S

Bericht door billie »

Meneer Pastoor had last van muizen in zijn kerk.
Hij had al van alles geprobeerd, maar niets hielp.
Dus besloot hij om tijdens de dienst
om hulp te vragen aan zijn parochianen.
Het bleef lang stil...
toen stond er een oud vrouwtje op en zei:
"U moet ze vangen en dopen..."
Waarop de Pastoor vroeg: "Hoezo dat dan?"
"Nou ik heb al mijn 5 kinderen laten dopen...
... en er komt er geen één meer in de kerk!"
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
Hugo
Naam: Hugo
Auto: Europa Special

Bericht door Hugo »

onderstaande werd mij van de week verteld, is niet direct een mop maar heb er toch goed mee kunnen lachen :D :D :D

het is de definitie van de zogenaamde babyboomers, zijn kinderen die geboren werd in de eerste 10jaar na wereldoorlog II
dus in de jaren 1944 tot 1954, waaronder ik dus ;)

-in hun jeugd werd POP-muziek uitgevonden, Beat en R § R, ze gingen uit fuifden en dansten op de muziek van al de nieuwe groepen Beatles, Rolling Stones , Doors ,Who en nog vele meer
- ze vreeën er maar op los, want stonden aan de wieg van de sexuele revolutie, hippietijd, vrije liefde, commune's,LSD, meisjes ontdekten massaal de PIL, en van AIDS was nog lang geen sprake
- op financieel gebied waren het topjaren, nieuwe fabrieken en industrieën rezen als paddenstoelen uit de grond, er was werk voor nagenoeg iedereen
- iedereen had dus werk, maar de meesten stopten wel met werken ( lang) voor ze 60 werden ;) ;) ;)

- en nu? nu PLUNDEREN ze de pensioenkassen :D :D :D :D :D :D :D :D
Plaats reactie