23/10/2012 : Vroemdag 2012 (Circuit Zolder) [info]
- triumphtr6
- Naam: Wim
- Auto: Evora
- Contacteer:
Re: 23/10/2012 : Vroemdag 2012 (Circuit Zolder) [info]
Voor mij de eerste keer dat ik deelnam aan de Vroemdag.
Enorm genoten van het enthousiasme van de kinderen.
Op circuit bleef het inderdaad heel proper op enkele uitzonderingen na.
Neem daarbij nog het goede weer en een leuke kennismaking met alle deelnemende forumleden en dit is voor mij een prachtige dag geweest.
Bedankt nog Frederik voor de prima organisatie
Enorm genoten van het enthousiasme van de kinderen.
Op circuit bleef het inderdaad heel proper op enkele uitzonderingen na.
Neem daarbij nog het goede weer en een leuke kennismaking met alle deelnemende forumleden en dit is voor mij een prachtige dag geweest.
Bedankt nog Frederik voor de prima organisatie
[i]Dream your life and live your dreams[/i]
- WarnedGraph
- Naam: Bram
- Auto: '04 Exige
Voor mijn eerste keer op het circuit was het goed dat er net iets rustiger gereden werd en het prachtig weer was
. Tijdens de vrij rijden sessie waren de auto's uit groep 2 toch vrij roekeloos aan het rijden, vond ik. Ik heb dan maar beslist om mijn auto op de parking te zetten nadat mijn achterkant bijna over heel het circuit verspreid lag door een verkeerde inschatting van een peugeot 205
.
Hopelijk heb ik een aantal kinderen toch een leuke dag kunnen bezorgen. Wat me opviel is wanneer ik stond te wachten in de pits om een andere copiloot mee te nemen, de wachtende kinderen mij vroegen hoe snel ik gereden had. Tot drie maal toe, antwoorde ik, "geen idee, heb ik niet op gelet
, zal het de volgende keer weten te zeggen!" en tot heden heb ik nog steeds geen idee.
Ik heb genoten van een heel leuke dag en een heel aantal toffe mensen leren kennen
.
Many thanks to all en vooral naar Frederiek toe voor de organisatie!!!

Hopelijk heb ik een aantal kinderen toch een leuke dag kunnen bezorgen. Wat me opviel is wanneer ik stond te wachten in de pits om een andere copiloot mee te nemen, de wachtende kinderen mij vroegen hoe snel ik gereden had. Tot drie maal toe, antwoorde ik, "geen idee, heb ik niet op gelet

Ik heb genoten van een heel leuke dag en een heel aantal toffe mensen leren kennen

Many thanks to all en vooral naar Frederiek toe voor de organisatie!!!
Remember folks, street lights timed for 50 km/h are also timed for 100 km/h.
- Goor00
- Naam: Tom
- Auto: Elise Club Racer
Zeer leuke dag gisteren. Dit jaar inderdaad een pak "veiliger" op het circuit bij gebrek aan ongeduldige racers die kost wat kost voorbij moeten.
Ik heb wel een spannend momentje gehad bij het vrij rijden toen (vermoedelijk) een gele Porsche 928 een oliespoor had getrokken op het einde van de start/finish en de eerste bocht. Ik was eindelijk de oranje 2-11 voorbij geraakt na heel wat moeite; die is toch een pak sneller op de rechte stukken.
Ik ging helemaal dwars maar wist hem toch op de baan te houden. Het voelde aan als een lekke achterband. En toen zag ik de rood/gele vlag. Het was dan ook nog maar net gebeurd, maar de marshalls aan het eind van het rechte stuk hadden het nog niet door.
Verder een fantastisch evenement, de klein mannen hebben er duidelijk ook van genoten.
Vroemdag 2013, her I come.
Ik heb wel een spannend momentje gehad bij het vrij rijden toen (vermoedelijk) een gele Porsche 928 een oliespoor had getrokken op het einde van de start/finish en de eerste bocht. Ik was eindelijk de oranje 2-11 voorbij geraakt na heel wat moeite; die is toch een pak sneller op de rechte stukken.
Ik ging helemaal dwars maar wist hem toch op de baan te houden. Het voelde aan als een lekke achterband. En toen zag ik de rood/gele vlag. Het was dan ook nog maar net gebeurd, maar de marshalls aan het eind van het rechte stuk hadden het nog niet door.
Verder een fantastisch evenement, de klein mannen hebben er duidelijk ook van genoten.
Vroemdag 2013, her I come.
- devilxtreme
- Auto: BMW M3
Capitol schreef:Ik heb juist mijn broer gehoord en die zei dat het dit jaar veel veiliger was op de baan! Veel minder "gekken", ze hebben die bewust geweerd uit de inschrijvingen.
Die oranje 2-11 heeft wel een spin gemaakt naar het schijnt.
Die oranje 2 -11 was net voor mij gespint. Het lijkt me een moeilijke wagen om onder controle te houden.
Ik reed mee met vrij rijden met de blauw - witte E36 M3, we reden als eerste achter de 928. We hebben het zien gebeuren achteraan op de rechte lijn.
Hij heeft een hele ronde op de rijlijn gereden

Ik kon mee voorstellen hoe anderen dit beleefden

Ik reed met de zwarte E36 M3.
We stonden net naast jullie van de brug.
Er waren enkele die als gekken reden. Die Audi 100 en een duitse E46 M3.
Het was toch toffe dag.
Ik heb een trio aan Elise's op beeld

- zeldzame kanarie
- Naam: Tino
- Auto: Exige RGB
- Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart
verantwoord hard rijden is niet gek zijn!! meestal zijn het de pannekoeken die fratsen uithalen. situaties juist inschatten, op tijd anticiperen, de grip perfect kunnen aanvoelen van u machine.. en de grens van uzelf. tegen pech bestaat er geen remedie dat overkomt je gewoondevilxtreme schreef:Capitol schreef:Ik heb juist mijn broer gehoord en die zei dat het dit jaar veel veiliger was op de baan! Veel minder "gekken", ze hebben die bewust geweerd uit de inschrijvingen.
Die oranje 2-11 heeft wel een spin gemaakt naar het schijnt.
Die oranje 2 -11 was net voor mij gespint. Het lijkt me een moeilijke wagen om onder controle te houden.
Ik reed mee met vrij rijden met de blauw - witte E36 M3, we reden als eerste achter de 928. We hebben het zien gebeuren achteraan op de rechte lijn.
Hij heeft een hele ronde op de rijlijn gereden.
Ik kon mee voorstellen hoe anderen dit beleefden. Al goed niemand in de brokken moeten delen.
Ik reed met de zwarte E36 M3.
We stonden net naast jullie van de brug.
Er waren enkele die als gekken reden. Die Audi 100 en een duitse E46 M3.
Het was toch toffe dag.
Ik heb een trio aan Elise's op beeld. Zwart, geel en rood.

touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
- fastcooki3
- Auto: Maisto 340r 1:43
Ik ben niet geheel ontpartijdig, maar dit is volgens mij het allermooiste bolide, aanwezig op de Vroemdag
:
De 2de mooiste bolide, imo, met ongetwijfeld de grootste gek achter het stuur, tussen die bende jonge kerels
(grapke he Wim
):
De meest serieuze rijder die er rond reed op het circuit
(zie da koppeke
):
Er staan hier nog een aantal mooie foto's van de andere forummers!!!

- devilxtreme
Die Esprit heb ik even achter gereden en deze heb ik nog eens gaan bezichtigen tijdens de middagpauze. Een prachtige wagen, inderdaad 1 van de mooiste wagens.
Toen ik achter het trio van elise's hing vertelde die kleine dat zijn vriend in die gele Ferrari zat.
Toen ik achter het trio van elise's hing vertelde die kleine dat zijn vriend in die gele Ferrari zat.

- devilxtreme
Hier een link met foto's. Je moet wel een 500 tal AXjes dulden.
https://picasaweb.google.com/lh/view?un ... %202012%22
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Jah, de dag zelf moeten we ze ook duldendevilxtreme schreef:Hier een link met foto's. Je moet wel een 500 tal AXjes dulden.

(merci voor de link)
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic