Goedendag,
IK heb een MG ZR160 met een 1.8 VVC motor erin. IK heb gehoord van een vriend dat Elise's met hetzelfde blok rijden. Ik ben opzoek naar een sportuitlaat van voor naar achteren. Hoeft niet perse nieuw te zijn.
Graag hoor ik of dit klopt en waar ik naar zo een uitlaat kan kijken?
Alvast bedankt, Jasmin
160VVC sportuitlaat
-
- Naam: Jasmin
- Auto: Geen
- fastcooki3
- Auto: Maisto 340r 1:43
Re: 160VVC sportuitlaat
Het is dezelfde motor idd, maar de uitlaatlijn loopt verschillend tov die in jouw MG. Ik begrijp dus niet goed wat je er mee wil doen.
In ieder geval; op de websites van Elise Parts en Elise Shop kan je alvast kijken naar diverse uitlaat lijnen.
In ieder geval; op de websites van Elise Parts en Elise Shop kan je alvast kijken naar diverse uitlaat lijnen.
-
- Naam: Jasmin
- Auto: Geen
Ik zal hem moeten aanpassen. Is er geen nederlands bedrijf waar ik het kan bestellen?
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
elise-shop is een nederlands bedrijf ga naar de site en je vind het telefoonnummer van Yvo Tuk,hij kan je alles vertellen over uitlaten en zeker over LARINI sportuitlaten
160vvc schreef:Ik zal hem moeten aanpassen. Is er geen nederlands bedrijf waar ik het kan bestellen?
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
- zeldzame kanarie
- Naam: Tino
- Auto: Exige RGB
- Locatie: een vergeten dorp waar de tijd heeft stilgestaan en miette de geit mascotte is verklaart
zeer vinnig bakske die zr160 ook relatief licht 1090kg.. heb er ook een in mijn bezit gehad van 2004 tot 2008. dan weggedaan voor een bmw 320cd. veel spijt van gehad nadien, had hem moeten gebruiken als tracktoy. maja toen was ik nog een snotbel zoals ze zeggen
janspeed heeft er een uitlaat voor geloof ik of mischien heeft vjb motors nog wat onderdelen liggen die hebben jaren rally gereden met zo'n exemplaar.

touring pack-sport pack-performance pack-Limited slip differential-moroso race carter-anti surge alloy fuel tank-alloy race radiator- TRD Airbox-Janspeed lotus stage3 exhaust-roadblock film on clamshell.
- Sander
- Naam: Sander
- Auto: S1 Elise
Op http://www.mg-r.nl verkoopt Frekkel misschien zijn ZR in onderdelen ivm schade. Hij heeft een volledige Janspeed uitlaat lijn en ITG Maxogen luchtfilter.
Ik heb ook een ZR. Niks extreems, paneel filtertje, Janspeed demper, lichte port&flow job en remap. Ik kan de ZandF remap aanbevelen. Dat scheelt behoorlijk in het gevoel wat de wagen je geeft.
Ik heb ook een ZR. Niks extreems, paneel filtertje, Janspeed demper, lichte port&flow job en remap. Ik kan de ZandF remap aanbevelen. Dat scheelt behoorlijk in het gevoel wat de wagen je geeft.
Building >200BHP K-series