Ook mijn Elan S2 voelde zich zeer in zijn sas op het prachtig uitgestippelde parkoers !
De rubber voorlip heeft enkele keren lichtjes geschuurd (daarom is het ook van rubber), maar verder geen contact gemaakt met asfalt of kasseien.
Voor mijn co-piloot (schoonbroer) was het de eerste keer.
Hij was onder de indruk van wat die kleine plastieke autootjes in hun mars hebben
We hebben een leuke zondag beleefd.
Soms een iets gezapiger tempo in een treintje waardoor de concentratie op het roadbook verslapte en het bij 1 rempunt nogal kritisch werd.
Ik zag kiezel en een diepe gracht, heb dan maar even rechtdoor uitgeremd en 3 meter achteruit gereden om weer de draad op te pikken met het parkoers.
Vanaf die situatie kwam ik tussen de Speedsters terecht.
Daar ging het tempo weer iets omhoog.
Doch in de zones met wat meer bebouwing heb ik mijn tempo ietsje lager gelegd. In de open tussenzones met beter zicht op wat voor ons lag, heb ik de Elan dan weer de sporen gegeven om terug aansluiting te vinden met de voorliggers.
Zo hebben we dus rustig kunnen genieten van de prachtige huizen langsheen het parkoers.
De Leiestreek is gewoon prachtig.
't Was mijn eerste tourtocht in die streek, heb niet de indruk dat daar veel sukkelaars wonen
Dus voor mij de perfecte combinatie en afwisseling van technische wegeltjes, snellere passages en genieten van al het moois in de dorpskernen.
En dat alles zonder 1 vaste camera (of heb ik iets gemist ?)
Een pluim voor de organisatie !
Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary… that’s what gets you.