02/09/2012 : Lotus Summers End [fotos & comments]
- Guillaume
- Naam: Guillaume
- Auto: Elise S MY2014
Re: 02/09/2012 : Lotus Summers End [fotos & comments]
Is het een beetje gelukt met het weer, of niet? 

- Roland
- Auto: Lotus Esprit Turbo
12 op 10, is dit voldoende evident? 's Morgens overdkt tot en met (de vrouwen hadden het koud; duidelijk te zien als je me toelaat). Aan de start kwam de zon even kijken, en die heeft ons niet verlaten tot op het einde!
- Blue Darkness
- Naam: Gunther
- Auto: Esprit GT3
- Contacteer:
De stukken kasseien waren mijns inziens in hele goede staat en perfect berijdbaar!
De wegen waren echt wel ok hoor.
Sommige ritjes durf ik met de voorkant van de Elan wel al eens het wegdek raken, maar vandaag geen enkele keer...

De wegen waren echt wel ok hoor.
Sommige ritjes durf ik met de voorkant van de Elan wel al eens het wegdek raken, maar vandaag geen enkele keer...

-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Kijk, dan hadden wij ergens hetzelfde uitzichtRoland schreef:12 op 10, is dit voldoende evident? 's Morgens overdkt tot en met (de vrouwen hadden het koud; duidelijk te zien als je me toelaat). Aan de start kwam de zon even kijken, en die heeft ons niet verlaten tot op het einde!

Wat een mooie dag en een fijne rit!
Vooral het laatste deel was lekker uitdagend. Wij hebben iig genoten van de dag, bedankt iedereen!
If you always do what you always did, you always get what you always got.
- StevenD
- Naam: Steven
- Auto: Elise s2 (2003)
Lol, dan is er volgend jaar minder werk aan het roadbook. Geef opnieuw het zelfde boek en gewoon van achter naar voor lezen als pijltje-bolletje. Hebben wij trouwens een stukje gedaan om mijn nummerplaat terug te vinden.Roland schreef:Volgende editie in de andere richting voorzien?
Blijft den dikke pluim, ara!

Dan kan je eens het analytisch vermogen van je navitator testen

Het is wel een feit dat er in de voormiddag sportiever kon gereden worden, maar dat heeft ook te maken met het feit dat er in de voormiddag een stuk minder fietsers/wandelaars waren denk ik. De rit in omgekeerde richting rijden zou volgens mij niet veel uithalen.
Ik vond het een top dag, zeker voor herhaling vatbaar en inderdaad:
A big Thumbs-up voor de organisatie!!!
[color=#BF0000][b]Life's too short to drive boring cars[/b][/color]
-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Ik wil ook nog iedereen eens bedanken om deel te nemen wat voor mij persoonlijk m'n vuurproef was als mede-organisator en parcoursbouwer.
Ik was namelijk verantwoordelijk voor de namiddagrit
De bedoeling van me was om na het vlakke deel van de voormiddag de vlaamse ardennen op te zoeken.
Zodat alle aspecten van vlaanderen aan bod kwamen
Zeker naar het einde toe waren het eerder smalle wegen waar de meer wendbare wagens het iets makkelijker hadden dan de bredere Esprit's.
Het is natuurlijk moeilijk om het evenwicht te zoeken tussen brede wegen waar de Esprits in het voordeel zijn en de uitdagende kronkelende binnenwegen waar er meer stuurkunst voor nodig is.
Maar het is zeker iets waar ik in het vervolg nog meer zal op proberen te focussen zodat de Esprits zich niet als een olifant in een porseleinwinkel hoeven te voelen
Toch bedankt iedereen en ik hoop dat het concept met de focus op het rijden toch is aangeslaan !
Als er nog punten zijn waar we in de toekomst misschien kunnen verbeteren horen we het uiteraard graag !
Ter info: binnen enkele dagen zal je de foto's ook terug kunnen bekijken en downloaden zoals jullie dat gewend of verwend zijn
Ik was namelijk verantwoordelijk voor de namiddagrit

De bedoeling van me was om na het vlakke deel van de voormiddag de vlaamse ardennen op te zoeken.
Zodat alle aspecten van vlaanderen aan bod kwamen

Zeker naar het einde toe waren het eerder smalle wegen waar de meer wendbare wagens het iets makkelijker hadden dan de bredere Esprit's.
Het is natuurlijk moeilijk om het evenwicht te zoeken tussen brede wegen waar de Esprits in het voordeel zijn en de uitdagende kronkelende binnenwegen waar er meer stuurkunst voor nodig is.
Maar het is zeker iets waar ik in het vervolg nog meer zal op proberen te focussen zodat de Esprits zich niet als een olifant in een porseleinwinkel hoeven te voelen

Toch bedankt iedereen en ik hoop dat het concept met de focus op het rijden toch is aangeslaan !
Als er nog punten zijn waar we in de toekomst misschien kunnen verbeteren horen we het uiteraard graag !
Ter info: binnen enkele dagen zal je de foto's ook terug kunnen bekijken en downloaden zoals jullie dat gewend of verwend zijn

De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
-
- Naam: Henk-Jan
- Auto: Elan M100 S2 Turbo '95
Ik heb een stuk achter een Esprit gereden in de namiddag, en ik kan me voorstellen dat er wat natte okselmomenten zijn. De wagen was precies zo breed als de baan! Niet zo gek dus als het dan wat langzamer gaat als je de boel heel wilt houden en met respect fietsers en voetgangers wilt passeren.
Even wat anders: Wie reed er een aardig stuk achter me met een GoPro op het dak? Als hij aan stond zou ik heel graag een kopietje willen hebben van het materiaal
Even wat anders: Wie reed er een aardig stuk achter me met een GoPro op het dak? Als hij aan stond zou ik heel graag een kopietje willen hebben van het materiaal

If you always do what you always did, you always get what you always got.
-
- Auto: 997 GT3
Ook van mij uit een dikke pluim voor de organisatoren. Met een dikke dank u dat ik mocht voorrijden.
Zeer goed rijdbare wegen. Een keer of 10 "geraakt" maar dit ligt meer aan de wagen dan de wegen. Die lager er meestal heel goed bij. De hele dag in leuke company van de 2 speedsters (die gaan snel man
)
Het laatste deel was ... euuhhh, ..... iets uitdagender met de GT3. Iets te breed net zoals voor de Esprits. En dan als eerste afstormen op de blinde 90gr bochtjes ...
In de middag zijn we dan ook iets (veel) trager gaan rijden. Ik moest met mijn P. veel het gras in op fietsers/voetgangers te ontwijken.
Dan nog een woordje voor mijn geniale sympha co-piloot. Iemand met zoveel ervaring naast jou te hebben is gewoon zalig. Ik heb me geen seconde verveelt!
Het terras op het einde was idyllisch.
10/10 mannen.
Zeer goed rijdbare wegen. Een keer of 10 "geraakt" maar dit ligt meer aan de wagen dan de wegen. Die lager er meestal heel goed bij. De hele dag in leuke company van de 2 speedsters (die gaan snel man

Het laatste deel was ... euuhhh, ..... iets uitdagender met de GT3. Iets te breed net zoals voor de Esprits. En dan als eerste afstormen op de blinde 90gr bochtjes ...
In de middag zijn we dan ook iets (veel) trager gaan rijden. Ik moest met mijn P. veel het gras in op fietsers/voetgangers te ontwijken.
Dan nog een woordje voor mijn geniale sympha co-piloot. Iemand met zoveel ervaring naast jou te hebben is gewoon zalig. Ik heb me geen seconde verveelt!
Het terras op het einde was idyllisch.
10/10 mannen.
[color=#FF4000]Growing up is inevitable, Growing old is optional![/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
[color=#00BFFF]Racing is life. Anything before or after is just waiting.[/color]
- Dirk510
- Naam: Kestelyn Dirk
- Auto: geen
Vandaag de eerste Vakantie dag
Voor een Opa is de eerste schooldag , het begin van de grote vakantie.
Voor mij persoonlijk. is het vandaag de eerste rustdag na enkele drukke weken.
Een afsluiter van mijn werk(hobby)jaar, kon niet mooier dan met een 'Lotus' evenement.
De 00 wagen te mogen navigeren, samen met Koen, was voor mezelf een aangename afsluiter.
Met een Prachtige wagen, maar vooral met nog een prachtiger mens.
Bedankt Koen dat ik een volle dag uw rechterhand mocht zijn.
Ik hoop dat ik mijn "510" alle eer heb aangedaan.
"Lotus Summer end" de 16de van mijn 17 evenementen in 2012 (nog eentje te gaan) doet me terug kijken op mooie momenten.
Al hoe wel ; Toen ik in de wagen van Koen stapte zei ik " ik ben straks blij als alles voorbij is" .
Maar gek genoeg .
En raar maar waar.
Toen ik in Mater uitstapte zei Koen "Zie zo je bent nu aan het begin van uw rust periode".
Dacht ik bij mijzelf " Voel ik het hier en daar niet krielbellen"
Verdomme
Het kriebelt weer en het is nog maar maandag ochtend.
Oei
Lena leest mee
Enfin ik hoop dat het blijft kriebelen, tot na ik
De zolder heb geruimd - de trap heb geschilderd - de kast heb
vermaakt - de veranda heb geschilderd - de badkamer .....de.....de.....
Ik denk dat ik de trap maar zal beginnen schilderen vanaf beneden tot aan mijn bureau op de tweede verdieping, zodat Lena beneden moet blijven tot de trap droog is.
Dan blijf ik in mijn bureau.
@ Pascal
Het is toch zo, dat die trap verf twee weken nodig heeft om te drogen

Voor een Opa is de eerste schooldag , het begin van de grote vakantie.
Voor mij persoonlijk. is het vandaag de eerste rustdag na enkele drukke weken.
Een afsluiter van mijn werk(hobby)jaar, kon niet mooier dan met een 'Lotus' evenement.
De 00 wagen te mogen navigeren, samen met Koen, was voor mezelf een aangename afsluiter.
Met een Prachtige wagen, maar vooral met nog een prachtiger mens.
Bedankt Koen dat ik een volle dag uw rechterhand mocht zijn.
Ik hoop dat ik mijn "510" alle eer heb aangedaan.
"Lotus Summer end" de 16de van mijn 17 evenementen in 2012 (nog eentje te gaan) doet me terug kijken op mooie momenten.
Al hoe wel ; Toen ik in de wagen van Koen stapte zei ik " ik ben straks blij als alles voorbij is" .
Maar gek genoeg .
En raar maar waar.
Toen ik in Mater uitstapte zei Koen "Zie zo je bent nu aan het begin van uw rust periode".
Dacht ik bij mijzelf " Voel ik het hier en daar niet krielbellen"

Verdomme
Het kriebelt weer en het is nog maar maandag ochtend.

Oei
Lena leest mee

Enfin ik hoop dat het blijft kriebelen, tot na ik
De zolder heb geruimd - de trap heb geschilderd - de kast heb
vermaakt - de veranda heb geschilderd - de badkamer .....de.....de.....
Ik denk dat ik de trap maar zal beginnen schilderen vanaf beneden tot aan mijn bureau op de tweede verdieping, zodat Lena beneden moet blijven tot de trap droog is.
Dan blijf ik in mijn bureau.
@ Pascal
Het is toch zo, dat die trap verf twee weken nodig heeft om te drogen

-
- Naam: Stijn
- Auto: Dax Rush, Elise S1
Koen, jij zeker bedankt om ons Lotus evenement iets op te fleuren met je Lotus-Porsche !!!
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.