Je moet maar durven zo'n groot Lotus logo op je porsche kleven...
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
StevenD schreef:Lap, vandaag nog snel nieuwe banden laten leggen (waren gisteren toegekomen), nu heb ik een getik als ik naar links draai aan iets hogere snelheid. Morgen maar eens terug naar de bandencentrale... ik hoop maar dat het niks erg is, anders kan ik zondag wel op mijn buik schrijven met die chicanes!
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ben wel van 175 naar 195 gegaan vooraan, maar normaal mag dat toch geen probleem zijn dacht ik?!
Al eens met een lampje in je velg gekeken?
Kom er per toeval geen remleiding tegen een balanceergewichtje ofzo?
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
StevenD schreef:Lap, vandaag nog snel nieuwe banden laten leggen (waren gisteren toegekomen), nu heb ik een getik als ik naar links draai aan iets hogere snelheid. Morgen maar eens terug naar de bandencentrale... ik hoop maar dat het niks erg is, anders kan ik zondag wel op mijn buik schrijven met die chicanes!
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn? Ben wel van 175 naar 195 gegaan vooraan, maar normaal mag dat toch geen probleem zijn dacht ik?!
Al eens met een lampje in je velg gekeken?
Kom er per toeval geen remleiding tegen een balanceergewichtje ofzo?
Bedankt Erwin, dat was het inderdaad. Remkabel was los gekomen van de klem door roest. Een snel binder doet wonderen. Deze winter zal ik toch eens de ophanging onder handen moeten nemen vrees ik...
Tot morgen!
[color=#BF0000][b]Life's too short to drive boring cars[/b][/color]
StevenD schreef:
Bedankt Erwin, dat was het inderdaad. Remkabel was los gekomen van de klem door roest. Een snel binder doet wonderen. Deze winter zal ik toch eens de ophanging onder handen moeten nemen vrees ik...
Tot morgen!
@your service!
Ne cola zondag is goed
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.
Didier schreef:Ligt het Marktplein aan de kerk, dus ook het Materplein ?
Haar oriëntatiecapaciteiten kennende ... kwestie dat ze op de juiste plaatst aankomt
Inderdaad Didier, Materplein = Marktplein = Kerk van Mater
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
succes met de rit morgen , het beloofd mooi weer te worden.
onze verbouwingen zijn bijna klaar, deze morgen 05.00 u gestart en nu blij dat het einde nadert. morgen nog poetsen en maandag de laatse hand leggen aan de details.
Zijn er mensen die geen bevestiging hebben gekregen van hun inschrijving bij de brabantse lotuspijl ? Laat iets weten , door alle verbouwingen en stress zijn er enkele mails mee ingemetseld denk ik.
Wij hopen zondag 09-09-2012 op evenveel zon als nu op 02 september