Maar ik heb de laatste tijd de nonnen, zo erg verweten en uitgesch......
omtrent de zaak met onze Bisschop en nu omtrent Michel Martin.
Dat ze me bij de "Arme Klaren" niet meer zo zeer als een fanatieke katholiek beschouwen.
Lena is verwondert , dat mijn kaars zo populair geworden is
De weermannen (of buienradar) zijn allesbehalve te vertrouwen. Ik had nl. een photoshoot vorige week. Uitgesteld wegens 90% kans op regen. Situatie de zaterdag: 's morgens vroeg geregend, in de middag wanneer de reportage plaats ging vinden knalzon, blauwe lucht met een paar mooie wolken, aangename temperatuur. En ik had nog de vorige dag gecheckt hoe het weer ging worden!! Kortom: ideale omstandigheden voor een reportage...
Ik was echt boos, moet al mijn tijd goed indelen. Vooraf plannen is ook al niks, zo heb ik er nog 1 openstaan die al in april plaatsgevonden moest hebben...
Door technische moeilijkheden met onze Elise hebben we onze deelname moeten schrappen. Alvast bedankt aan de organisatie voor hun begrip en de zeer snelle terugbetaling van het inschrijvingsgeld. Veel succes zondag !
Door technische moeilijkheden met onze Elise hebben we onze deelname moeten schrappen. Alvast bedankt aan de organisatie voor hun begrip en de zeer snelle terugbetaling van het inschrijvingsgeld. Veel succes zondag !
Fabienne &Alain
Geen probleem! Wie aan ons denkt en tijdig annuleert krijgt zijn centen terug. Lijkt me fair deal ... Jammer dat jullie er niet bij kunnen zijn, maar het heeft geen zin om jullie Lotje meer pijn te doen.
ik ben zaterdag al in Waasmunster en zal alle kaarsen die ik tegenkom uit voorzorg uitblazen en hopen dat u kaars er ook tussen zit
Dirk510 schreef:Heummmmm
Kaars brand al
Maar ik heb de laatste tijd de nonnen, zo erg verweten en uitgesch......
omtrent de zaak met onze Bisschop en nu omtrent Michel Martin.
Dat ze me bij de "Arme Klaren" niet meer zo zeer als een fanatieke katholiek beschouwen.
Lena is verwondert , dat mijn kaars zo populair geworden is
.
Zij vind hem eerder meer dan uitgebrand
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Dirk en Frederik zijn momenteel de volledige rondrit aan't afrijden en hopen op geen omleidingen !
FB Frederik VC.jpg (52.08 KiB) 2595 keer bekeken
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !