Spykerforce schreef:Ik ben hier best nieuw, dus weet niet echt wat de relatie Dirk -> kaarsen is. Volgens mij brandt hij er ene (of 2) op hoop op goed weer tijdens een rit.
Dat verklaart ook de hilarische reacties tegen die kaarsen nu
Om u in te wijden :
Het probleem is dat als Dirk op bedevaart gaat en een kaars laat branden .... het meestal slecht weer wordt
Vandaar misschien nu eens proberen zonder een kaars.
Ik denk dat de nonnekes Dirk tot zover ik weet nog maar één keer in de steek hebben gelaten. En dan was het nog Dirk dat een geste wilde doen voor een andere organisator...
Misschien is het toch waar dat je "als je iets wenst het niet mag zeggen", en "wensen enkel uitkomen voor jezelf".
We kunnen het testen (eigenlijk liever niet). Nu wordt het goed weer, maar als hij nu een kaars gaat branden, en het wordt slecht weer, weten we wie de schuldige is van de LTL
Henri schreef:
Maar ik kom wel even langs bij de start !
Met de Artega GT ... ?
Kans is klein , de verzekeringsagent is zo slim geweest het COC te vergeten bij het roze DIV formulier (is verplicht bij ingevoerde wagen) .
dus aanvraag teruggekregen en weer -zucht- wachten.
Staat hier toch al een sterke wind in West-Vlaanderen dus ze zijn misschien uitgewaaid...
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !