Amai Dirk, knap dat jullie een echte GT3 mogen ontvangen op jullie Lotus Summers End.Dirk510 schreef:Ik rij mee in een dikke GTDRIEEEEEEEE

Amai Dirk, knap dat jullie een echte GT3 mogen ontvangen op jullie Lotus Summers End.Dirk510 schreef:Ik rij mee in een dikke GTDRIEEEEEEEE
De enige echte Mohammed Abdul Rachid Dachero?thiva schreef:Dachero komt mee als navigator.
De één brandt kaarsen en de ander bid voor goed weer !thiva schreef:Red Baron is op alle foto's aan het bidden voor mooi weer.
Dat komt dus dik in orde.![]()
Is er ook iets voorzien voor de veggies?
Je kent 'm wel.fastcooki3 schreef:De enige echte Mohammed Abdul Rachid Dachero?thiva schreef:Dachero komt mee als navigator.
Hela hela. Mij niet uitlachen hier! Alhoewel ik ver weg zit ,hou ik het toch in het oog. Opletten dus snelkoekse en tievaatje of ik breng geen kebab mee voor jullie van hierthiva schreef:Je kent 'm wel.fastcooki3 schreef:De enige echte Mohammed Abdul Rachid Dachero?thiva schreef:Dachero komt mee als navigator.
In een vorig leven beter gekend als Captain Fluo.
Misschien doet dit een belletje rinkelen...
Moet profiteren van het feit dat hij op vakantie is. Nu kan hij zich niet verdedigen.