[News from Lotus] The World Premiere of the Lotus Evora GTE
-
- Naam: Bart
- Auto: Elise S2
- Laneratus
- Naam: Wim
- Auto: No longer...
Re: [News from Lotus] The World Premiere of the Lotus Evora
What the f***?!!! NYC make some noise, kom eens op de foto staan, drink er een op ons kosten, luister naar mijn teringherrie en o ja awesome kleurken op mijne pimped otto y'all!
Waarom hebben ze die supablingsta eigenlijk binnengehaald om met de kleurstiften te spelen? The better you look, the more you see.. Inderdaad Glamorama ten top. Ik hoop dat Lotus snel stopt met dit soort pointless feestjes en snel een rijdende new era bak kan tonen... Gte is niet my cup of tea. Geef mij maar de understated britishness van de stock evora, die maakt minder noise en is... betaalbaar.
Waarom hebben ze die supablingsta eigenlijk binnengehaald om met de kleurstiften te spelen? The better you look, the more you see.. Inderdaad Glamorama ten top. Ik hoop dat Lotus snel stopt met dit soort pointless feestjes en snel een rijdende new era bak kan tonen... Gte is niet my cup of tea. Geef mij maar de understated britishness van de stock evora, die maakt minder noise en is... betaalbaar.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Toen Lotus voorstelde met Swiss Beatz in zee te gaan dacht ik ook "OH-MY-GOD", wat een simpel manneke, tot ik die pé even Googlede.
SB is een ZEER gerespecteerd Amerikaans producer én meneer (Alicia) Keys.
After all, denk ik dat SB wel iets voor Lotus kan betekenen, ik denk niet dat de Amerikaanse sterren momenteel heet lopen van Lotus, en daar kan hij wel verandering in brengen. Als onze up-market Lotussen verkocht geraken, dan wil dat ook zeggen dat de Elise/Exige zal blijven bestaan.
Ik kan er wel inkomen dat Bahar die dure Lotussen zo snel mogelijk én zo veel mogelijk wil slijten, en dat moet hij niet zoeken bij het huidige cliënteel ... maar vooral nieuw cliënteel aanboren en binnenhalen zoals de superrijke russen, chinezen en amerikanen ...
De manier van aanpakken is mijn (onze) stijl niet, daarom zijn we ook Belgen, Europeanen... maar zo gaat het nu eenmaal in Amerika. Veel show, veel blabla en vooral GROOTS.
Ik kan het verhaal wel volgen.

SB is een ZEER gerespecteerd Amerikaans producer én meneer (Alicia) Keys.
After all, denk ik dat SB wel iets voor Lotus kan betekenen, ik denk niet dat de Amerikaanse sterren momenteel heet lopen van Lotus, en daar kan hij wel verandering in brengen. Als onze up-market Lotussen verkocht geraken, dan wil dat ook zeggen dat de Elise/Exige zal blijven bestaan.
Ik kan er wel inkomen dat Bahar die dure Lotussen zo snel mogelijk én zo veel mogelijk wil slijten, en dat moet hij niet zoeken bij het huidige cliënteel ... maar vooral nieuw cliënteel aanboren en binnenhalen zoals de superrijke russen, chinezen en amerikanen ...
De manier van aanpakken is mijn (onze) stijl niet, daarom zijn we ook Belgen, Europeanen... maar zo gaat het nu eenmaal in Amerika. Veel show, veel blabla en vooral GROOTS.
Ik kan het verhaal wel volgen.
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
- thiva
- Naam: Thierry
- Auto: Exige S2 240
Dat meen je toch niet. Ga snel je mond spoelen met zeep.Frederik schreef:Ik kan het verhaal wel volgen.

Yeah, yeah, shout out to the the CEO. WTF?

Shout out to Fred, my main man from Lotusforum Belgium.

Lotus Tour Limburg - www.lotustourlimburg.be
- Laneratus
- Auto: No longer...
Inderdaad de GTE evora is een mogelijks lucratief exclusief speeltje en ze moeten zo snel mogelijk de deur uit want er is cash nodig. Vind alleen dat ze een beetje hun ziel aan het verkopen zijn met de manier van promoten. Lotus moet nu ineens voor loud, flash en bling staan in de States. Ik moet er nog aan wennen.
Alle respect voor SB als producer, maar ik snap de Lotus connectie niet. Misschien hadden ze beter een US motorsport corifee gestrikt of zo. Tot zover het SB zijsprongetje in deze topic
Alle respect voor SB als producer, maar ik snap de Lotus connectie niet. Misschien hadden ze beter een US motorsport corifee gestrikt of zo. Tot zover het SB zijsprongetje in deze topic

- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
nog wat beeldmateriaal ...
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
TBA Lotus Summers End
-
- Naam: Luc
- Auto: (LEGO) Elise
- wimvanbeeck
- Auto: Elise S 220
Luc2000 schreef:Hier nog een aantal plaatjes - er staat blijkbaar een artikel in het Engelse top gear magazine:
Plots heeft die GTE kleine pinkers ? onder de koplampen !
-
- Naam: Luc
- Auto: (LEGO) Elise
Hmm, je hebt gelijk. Misschien is het een optie? Ik vind hem zonder die lampjes mooier, het ziet er gewoon wat rustiger uit.
- Coen
- Naam: Coen
- Auto: Elise S2 111S
En wat is de conclusie?
Lotus Elise S2 111S & Porsche 997.2