Ging ze van't weekend afwerken maar ben er niet toe aan geraakt.
Zal er vanavond aan verder doen, geef me nog een dag of twee.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Mijn foto's voor een algeme indruk (portfolio) zijn al een week geleden verstuurd naar Stijn om het watermerk van de LTL op te zetten. Hoe het zit met Stijn en Arne weet ik niet.
De foto's die voor de eigenaren bestemd zijn, dus waar elke auto minstens 2x te zien is, komt er nog aan. Ben druk met bewerken van de foto's van Goodwood voor een website. Daarna komt de afwerking van de LTL, daarna of de shoot of TVR Continental Meeting. Busy...
We hebben aan de fotomannen gevraagd om de foto's te retoucheren naar stralend blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Ook de plassen moeten nog verwijderd worden. Vandaar dat het allemaal wat langer duurt.
/Kan er toch al een beetje mee lachen, al is het maar
thiva schreef:We hebben aan de fotomannen gevraagd om de foto's te retoucheren naar stralend blauwe lucht en een heerlijk zonnetje. Ook de plassen moeten nog verwijderd worden. Vandaar dat het allemaal wat langer duurt.
/Kan er toch al een beetje mee lachen, al is het maar
We hebben ons dik geamuseerd, 't was tot in de puntjes verzorgd en dat is wat telt!
Maak u niet teveel zorgen over het weer, volgend jaar is het er knal op!
(zolang Dirk maar geen kaarsjes meer brandt )
I don't have a carbon footprint - I drive everywhere.