hij staat nu terug goed gewassen int warm garageke. al zit er nog wat zand in de spleeten waar ik niet bij kan met de vod

dat ga ik zeker ook nog eens doen!thiva schreef: Bij mooi weer wil ik de rit nog eens opnieuw afrijden, ook al hebben we ze al zoveel keer gereden. Heb ze zelf nog niet kunnen doen aan het stuur van een Lotus. Alleen maar als passagier.
'K heb jullie nog zien rijden op de afrit van Haasrode ter hoogte van de Brabanthal.Spykerforce schreef:Deze schoonheid heeft me naar huis gebracht!! Wat een droom!
Misschien moeten we er maar eens 2 "mini cruises" van maken ?Blue Darkness schreef:dat ga ik zeker ook nog eens doen!thiva schreef: Bij mooi weer wil ik de rit nog eens opnieuw afrijden, ook al hebben we ze al zoveel keer gereden. Heb ze zelf nog niet kunnen doen aan het stuur van een Lotus. Alleen maar als passagier.
Volgend jaar organiseren we de "extra dry" edition van deze tourPeter D schreef:Misschien moeten we er maar eens 2 "mini cruises" van maken ?Blue Darkness schreef:dat ga ik zeker ook nog eens doen!thiva schreef: Bij mooi weer wil ik de rit nog eens opnieuw afrijden, ook al hebben we ze al zoveel keer gereden. Heb ze zelf nog niet kunnen doen aan het stuur van een Lotus. Alleen maar als passagier.
Bij goed weer, op een zondag voormiddag.
De ene keer de voormiddag etappe, en de andere keer de namiddag etappe...?
Alleen, wanneer hé.
Agenda loopt weer stilaan vol voor de weekends.