Mooie foto's van Sylivie!
Inderdaad,KoenC schreef:Wat me wel opvalt is dat vrouwen idd fotografieker zijn dan mannen![]()
De heren stralen wel rustige vastheid uit met hun serieuze look.FastEleven schreef:Als ik het artikel goed lees, vond KoenC die Lotussen dus geen serieuze auto's ....![]()
![]()
![]()
Als er op zijn minst één de Tijd-lezer zich nu een Lotus aanschaft dan is dat mooi meegenomen.KoenC schreef:Achja, ... het is een leuke artikel en deze zin zal enkel de mensen met iets langere tenen raken
Iemand moest het durven schrijven, toch ...FastEleven schreef:
Als ik het artikel goed lees, vond KoenC die Lotussen dus geen serieuze auto's ....
Koen C schreef:
Erik, gij stokerke. Stoute jongen
Neen, maar 't is wel gemakkelijk als je vrouw in een bank werktelectroshock schreef:Apropos, zijn er ondertussen forummers die zich vanaf nu ook de Tijd aanschaffen ?
In een bank. Tof, dat is de plaats waar men teveel heeft waarvan er steeds bij eenieder tekort is.Red Baron schreef:Neen, maar 't is wel gemakkelijk als je vrouw in een bank werktelectroshock schreef:Apropos, zijn er ondertussen forummers die zich vanaf nu ook de Tijd aanschaffen ?
En voor ons: Carbon, velgen, circuitdagen, slicks, regenbanden, nitrons, uitlaten, ....electroshock schreef:er zou immers eerst een rechtstreekse aftakking komen ten behoeve van sjacochen, schoenen, ...![]()
Is de V5 een model kleiner dan de V6 ?FastEleven schreef:
vooral dan onder een bestelbon van de nieuwe Exige V5 ....
Of de variante zonder spoiler, maar nog met vast dak ?wimvanbeeck schreef:Is de V5 een model kleiner dan de V6 ?FastEleven schreef:
vooral dan onder een bestelbon van de nieuwe Exige V5 ....
Morgen zal ik u die van mij nog geven om uw collectie te vervolledigenFastEleven schreef:Gisterenavond 2 van de 3 Lotus BV's in real life gezien bij FKM.
Het zal u niet verbazen dat iedereen handtekeningen vroeg ....![]()