Nu we stilaan een punt zetten achter de inschrijvingen, willen wij jullie alvast heel erg bedanken voor de getoonde interesse. Toch wil ik even benadrukken dat een organisator niet streeft naar kwantiteit maar naar kwaliteit. De rit, het eten, de hele omkadering is prioritair. Dat er veel interesse is, streelt je ego en bewijst dat we op de goede weg zijn. Maar het belangrijkste streefdoel is dat iedereen op het einde van de dag een fijne dag heeft gehad

En dat geeft een nog beter gevoel
Dit alles kan niet zonder de nodige promotie en daarom willen we nog eens Fred, Fredje, Frederik bedanken omdat we gebruik mogen maken van dit Forum.
We kunnen dan ook stilaan officieel bekend maken dat de speciale gast niemand minder dan Steven Crijns zal zijn. Steven is afkomstig uit Rekem
( Lanaken ), top-designer, en de meest verkochte Loti zijn van zijn hand. Als die uwe Lotus handtekent, is ie onmiddellijk 5.000 EUR meer waard !!!
Als toetje wilde Steven graag de nieuwe Exige S V6 mee naar Limburg brengen. Uiteraard krijgen de dealers voorrang omdat er nog weinig Exiges zijn om promotie mee te voeren. Maar Steven heeft ons deze morgen nog beloofd om er alles aan te doen om er toch eentje mee te brengen. Ik geloof er nog in, maar wat het ook wordt, ik ben fier dat Steven er zal zijn want hij is puur Lotus en een enorm toffe gast!!!
Tot zondag.
LTL