Erwin schreef:Kunnen we op de YLD 's morgens op de grote markt geen 400 m afspannen???
Dragrace 's morgens.
Misschien wel cool .
Dragrace op kasseien ... ?
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Zie dat je de komotec upgrade voor je elise gemaakt hebt. Graag even jou ervaring nu op het gebied van rijplezier, verbruik en niet onbelangrijk lawaai in de auto. Heb ik goed begrepen dat je dit bij komotec in Duitsland zelf heb laat doen en niet bij bvb Verhiest? Voordelen?
Overweeg ook om zo iets te doen, doch ben op zoek naar 'ervaringsdeskundigen' vooraleer ik de overstap waag.
Is wel geen Elise, maar heb ooit een Exige gehad die al was geupgrade door Komotec en dat gaf geweldig veel rijplezier Geluid was gewoon standaard supercharger whine, niks speciaals of luid. Verbruik tja, hangt af van je rijstijl.. bij normaal rijden denk ik niet dat het veel verschil geeft. Maar ja, wat is normaal rijden
Mijn ervaringen waren goed, veel meer power, niet te vergelijken met de standaard 1.6 natuurlijk, koppel was meer dan die van de S, geluid was iets anders omdat je compressor hoorde. De keuze was vrij simpel omdat toen ik het liet uitvoeren het nog pril was en de dealers de plaatsing nog niet direct deden.
Yves schreef:Mijn Elise is sinds begin vorig jaar verkocht.
Mijn ervaringen waren goed, veel meer power, niet te vergelijken met de standaard 1.6 natuurlijk, koppel was meer dan die van de S, geluid was iets anders omdat je compressor hoorde. De keuze was vrij simpel omdat toen ik het liet uitvoeren het nog pril was en de dealers de plaatsing nog niet direct deden.
Welke dealers doen de plaatsing dan nu ?
Doet Verhiest dit zelf ?