Om er voor te zorgen dat als men de zoek machine gebruikt er een resultaat komt en men geen topic hoeft te openen , hier een foto met mijn opmerkelijke Windows Paint skills, welke aanduid welk plaatje gedraaid moet worden.
had die toevallig net voor iemand gemaakt, denk post die ook maar direct hier.
De lamp hoeft er NIET uitgehaald te worden.
[howto] Ombouw koplamp Elise S2 RHD -> LHD
-
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
- billie
- Naam: Hub
- Auto: Elise S1 -Elise S2 111S
Re: Ombouw koplamp S2 RHD -> LHD
om een voor de keuring toegestaan lichtbeeld te krijgen hoef je zelfs niks om te draaien maar alleen het schuifje naar boven te bewegen ,je hebt dan een recht lichtbeeld wat voor de keuring is toegestaan,draai je het hele plaatje om zoals EMiel zegt dan heb je zelfs het bermlicht ook in werking maar dan moet de unit even gedemonteerd worden,dit zijn 4 boutjes
Emiel schreef:Om er voor te zorgen dat als men de zoek machine gebruikt er een resultaat komt en men geen topic hoeft te openen , hier een foto met mijn opmerkelijke Windows Paint skills, welke aanduid welk plaatje gedraaid moet worden.
had die toevallig net voor iemand gemaakt, denk post die ook maar direct hier.
De lamp hoeft er NIET uitgehaald te worden.
[size=150][color=#0040FF]lighter is better[/color][/size]
-
- Naam: Emiel
- Auto: Motorsport/Exige S1
Re: Ombouw koplamp S2 RHD -> LHD
Een recht beeld is inderdaad toegestaan, of het prettig is , is persoonlijk.
Bij mijn S2 135R uit 2003, hoefde de lampen unit niet eruit gehaald te worden om het plaatje te kunnen draaien.
Bij mijn S2 135R uit 2003, hoefde de lampen unit niet eruit gehaald te worden om het plaatje te kunnen draaien.