Onderhoud softtop ? (cabriodak)
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
Onderhoud softtop ? (cabriodak)
In de UK, maken ze soms gewag van een spray voor het onderhouden van de soft tops, ik denk dat ze hier een frequente onderhoudsbeurt bedoelen voor het vasthouden vd waterdichtheid... waar zou men deze spray kunnen kopen in belgie ? is dat dan iets gelijkaardigs zoals ge moet op uw schoenen sprayen als ze in daim zijn of op uw regenjas/paraplu.... en om de hoeveel tijd doet ge dat best ?... is dat een siliconenspray ?
Laatst gewijzigd door Frederik op 09 feb 2009, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: titel aangepast...
Reden: titel aangepast...
- X-E-G
- Auto: Exige S240
- Contacteer:
Re: spray renewer soft top....onderhoud.
dacht dat zo'n produkt in het gamma van Mequiars zat
UNBRIDLED POWER, PURE ADRENALIN
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
WHAT'S THE POINT OF A REV LIMITER IF U AINT GONNA USE IT!
- wimvanbeeck
- Naam: Wim
- Auto: Elise S 220
Ik doe dat 1x per jaar met zoiets van de vrouw om jassen en schoenen waterdicht te maken, geeft een goed reseltaat.
WIM
WIM
-
- Auto: Elise MK II - Matra 530
Ik heb een spray speciaal voor soft top gekocht bij Lotus Verhiest.
-
- Auto: Europa S +Morgan 4/4
- Contacteer:
aha.... op welke basis is deze gemaakt ??Elise schreef:Ik heb een spray speciaal voor soft top gekocht bij Lotus Verhiest.
- Frederik
- Site Admin
- Auto: Elan & Evora
- Contacteer:
Meguiars heeft 2 producten voor cabriodaken.
Convertible & Cabriolet Cleaner
G2016 Convertible Cleaner Convertible & Cabriolet Cleaner reinigt op een snelle effectieve en eenvoudige manier alle canvas, stoffen, mohair (wol) en vinyl daken. De opdracht van deze cleaner is veilig contaminaties en hardnekkige vlekken zoals kalkvlekken, vogelpoep en oliën te verwijderen zonder het oppervlak uit te drogen. Convertible & Cabriolet Cleaner neemt ook meeldauw en schimmels weg op zodoende een heldere, als nieuw uitziende look te verzekeren van uw cabriodak.
473 ml - € 15.30 Convertible & Cabriolet waterproofer
G2112 Convertible Weatherproofer Bescherm en behoud de look van uw cabriodak met Convertible & Cabriolet Weatherproofer. Deze omvangrijke formule creëert een langdurige beschermende barrière tegen UV stralen, zure regen, vogelpoep, vlekken en zoveel meer. Speciaal ontwikkeld voor gebruik op canvas, stof, mohair (wol) en vinyl daken. Convertible & Cabriolet Weatherproofer is de makkelijkste manier om uw cabriodak zijn nieuwe look te doen behouden.
355 ml - € 20.40 Meer info : http://nl.meguiars.be/cgi-bin/catalog.pl?cat=ENT_OTHER
Convertible & Cabriolet Cleaner
G2016 Convertible Cleaner Convertible & Cabriolet Cleaner reinigt op een snelle effectieve en eenvoudige manier alle canvas, stoffen, mohair (wol) en vinyl daken. De opdracht van deze cleaner is veilig contaminaties en hardnekkige vlekken zoals kalkvlekken, vogelpoep en oliën te verwijderen zonder het oppervlak uit te drogen. Convertible & Cabriolet Cleaner neemt ook meeldauw en schimmels weg op zodoende een heldere, als nieuw uitziende look te verzekeren van uw cabriodak.
473 ml - € 15.30 Convertible & Cabriolet waterproofer
G2112 Convertible Weatherproofer Bescherm en behoud de look van uw cabriodak met Convertible & Cabriolet Weatherproofer. Deze omvangrijke formule creëert een langdurige beschermende barrière tegen UV stralen, zure regen, vogelpoep, vlekken en zoveel meer. Speciaal ontwikkeld voor gebruik op canvas, stof, mohair (wol) en vinyl daken. Convertible & Cabriolet Weatherproofer is de makkelijkste manier om uw cabriodak zijn nieuwe look te doen behouden.
355 ml - € 20.40 Meer info : http://nl.meguiars.be/cgi-bin/catalog.pl?cat=ENT_OTHER
9/05/2024 Ypres Lotus Day
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic
TBA Lotus Summers End
Folow me: instagram.com/lotusfanatic - fb.com/lotusfantic