Acht Merrie’s mijn nacht Merrie’s
Als organisator wens ik uit het diepst van mijn hart jullie allemaal te bedank om naar Ieper gekomen te zijn.
Zonder wagens, geen evenement.
Graag wil ik jullie met deze foto’s eens laten kennismaken met een blikje achter de schermen van YLD.
Het afbakenen van de Parkeer zone op de Grote Markt 4u20

.
Met nu en dan het bezoek van een late naar huis-gaan-der.
De vroege vogels.
De nul wagen, nu nog als bindmiddel voor onze linten, later als redder in nood.
Het bewijst bij deze dat een 00 wagen inzetten vruchten afwerpt. Een mini groepje paarden met koetsen, belemmerden onder Politie bewaking, onze door tocht.
Onze aanvraag en goedkeuring aan de stad ‘ten spijt’.
De rit was pas begonnen!!
Mijn vrouw gedropt bij een hulpvaardige Politie man en ik zelf, vol stres aan het kruispunt, alwaar ze soms uit drie van de vier, windstreken toekwamen. “Ga verder met vakje 9” spreek ik nu vlot in het Frans en het Engels.
Onze mensen van KHC, reeds zeer vroeg in de morgen tot na de start “Chapeau, jullie waren fantastisch”
De dames lokten de wagens naar de juist oprit. Hun heren toonden de ideale parkeerplaats.
Deze securiteit leken als het ware tovenaars.
De markt telt 91 parkeerplaatsen, zij plaatsen er 125 op, + plus de wagens van niets vermoedende toeristen.
Bij deze wil ik op het forum de namen plaatsen, van al deze mensen, die belangeloos hun hebben ingezet, voor de start van de Ypres Lotus Day. Deze groep hoort niet bij de YLD organisatie maar bij KHC, (mijn ander kindje)
Bedankt –
Andy – Evelyne – Mike – Isabelle – Mario – Yvan - onze Ieperse stadsnar Brian -Kris - Vincent met Camera On Road , Alhoewel niet in de twee kleuren van Ieper geschminkt wilde Brian nog een Ieperskatje schenken aan onze mama in spe .
Moe maar over gelukkig ben ik naar huis gegaan. Gedaan ?!?!
Enfin
Lotus was nog maar net verteerd, of liever nog niet verteerd en daar waren de Lotus DNA’ers.
Bedankt ook aan Lena, dat ze me (nog niet) ter order roept,

want het is zoals ze in Ieper zeggen.
“Dirk e z’n autootjes, tis olle stappe e twode dat ie ut z’n mauwe schudt, e ne gin zittend gat