ps. filmke zichtbaar maken is gewoon alles na v= tussen [ youtube ][ /youtube ] (zonder extra spaties) zetten of de code plakken, selecteren en dan op het knopje "youtube" klikken.
respect Danny, om met een Esprit Francorchamps te trotseren!
Vic reed ook mee,hé. Respect naar hem ook.
Toch 2 trage gekken on track
Ja, ook respect voor Jean-Luc, maar hij deed het u al meermaals voor, hij laat geen kans voorbijgaan om es zijn Esprit op circuit los te laten. Dat is zeer mooi en bewonderenswaardig.
Maar er waren inderdaad gekken op de track... en zekker de 2 slimmen (zwarte 2-11 en groene Exige) die ons passeren gedurende de ritten met de kinderen achter de pacecar
Ik heb gisteren mijn eerste trackday achter de rug.
De smile is nog geen minuut van mijn gezicht verdwenen.
Aangenaam gezelschap om naar ginder te rijden en te vertoeven.
De drang om steeds sneller te gaan was er sneller dan verwacht
Straks nog een filmpje om mijn rijkunsten eens te tonen
Aangezien ik 348 foto's over heb na het schiften kan ik ze uiteraard niet allemaal hier posten !
Indien je aanwezig was en je wenst de foto's van je wagen, stuur me een mailtje met enkele gegevens (model, kleur en nrplaat) Dan stuur ik je de foto's op
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Morgen of misschien nog vanavond volgen een tweede lading foto's.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
dachero schreef:wat als ik 1,5 seconde eerder vertrokken was.
Kijk goed op seconde 40. De rest is cruising
goe zot jong! goe zot! heb er ook een paar voor mijn neus van de baan zien gaan. sommige waren volgens mij nog nooit op een circuit geweest en al meteen de fast en the furious willen na doen, terwijl ze nog niet eens de ideale lijnen wisten te volgen. heb me wel enorm geamuseerd, de exige is nu echt los, heb zelfs de vlam in de pijp gehoord mischien volgende week al terug gaan met de skylimit.. hangt van het weer af.
zotter als gisteren kan toch niet of vergis ik me?
Laatst gewijzigd door zeldzame kanarie op 01 mei 2012, 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.