Grand Prix van Bahrein 2012

Alles over Lotus in de motorsport
Frederik
Site Admin
Auto: Elan & Evora
Contacteer:

Re: Grand Prix van Bahrein 2012

Bericht door Frederik »

mindp0wer schreef:Je komt dus uit bij: http://www.lotuscars.com
Vreemd.
Tjah, ze hadden een regeling met Fernandez ... zal er wel bijgezeten hebben. Dus Group Lotus is weer eigenaar van Team Lotus + rechten.
Red Baron
Naam: Stijn
Auto: Dax Rush, Elise S1

Bericht door Red Baron »

Het gaat hier nu wel over de domeinnaam teamlotus.com niet over de firma Team Lotus.
De kortste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn.
De mooiste verbinding tussen 2 punten is een bocht.
De snelste en mooiste verbinding tussen 2 punten is een rechte lijn door een bocht !
Didier
Naam: Didier heeft Lotusitis ..
Auto: Elan Plus2S CN
Contacteer:

Bericht door Didier »

dachero schreef:... ik ga op mijne esprit een sticker van dat steigerend paardje plakken .Dan heb ik ook een Fe..ari :mrgreen: Life is simple 8-)
Bedoelde je zo ongeveer, Danny?

:shock:
sDSC01007[1].jpg
rDSC01012[1].jpg
--------------Greetz, Didier -------------The destination is irrelevant, when the journey is in a Lotus!
dachero
Naam: Danny
Auto: gene

Bericht door dachero »

Didier schreef:
dachero schreef:... ik ga op mijne esprit een sticker van dat steigerend paardje plakken .Dan heb ik ook een Fe..ari :mrgreen: Life is simple 8-)
Bedoelde je zo ongeveer, Danny?

:shock:
sDSC01007[1].jpg
rDSC01012[1].jpg
yep! i'm in looooooovvvvvvee 8-) :mrgreen:
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
electroshock
Auto: nee, youngtimer Ridley

Bericht door electroshock »

Didier schreef:Bedoelde je zo ongeveer, Danny?
Jakkes. :(
En, euh, was die Diablo zijn stier ook overplakt ?
Besser laufen, als faulen.
Better to run than to rot.

- J.W. von Goethe, Reineke Fuchs
fastcooki3
Auto: Maisto 340r 1:43

Bericht door fastcooki3 »

Frederik schreef: Tjah, ze hadden een regeling met Fernandez ... zal er wel bijgezeten hebben. Dus Group Lotus is weer eigenaar van Team Lotus + rechten.
Frederik van 1954 tot 2011 is Team Lotus NOOIT van Lotus (Cars of Group) geweest! Het zijn altijd verschillende BTW nrs geweest, verschillende boekhoudingen EN het meeste van de tijd zaten ze ook op verschillende locaties. Enkel hadden beiden firma's dezelfde stichter en "CEO" zoals dat vandaag noemt.
Of Group Lotus nu eigenaar is van Team Lotus laat ik in het midden, ik heb in ieder geval nog steeds geen duidelijke overdracht gezien, Fernandes heeft gezegd (Gentlemen's agreement) om de naam niet meer te gebruiken, maar of de firma Team Lotus Ventures effecief overgedragen in aan Group Lotus, kan ik niet met zekerheid zeggen.
De deal die Fernandes gekregen heeft voor Team Lotus (20% aandelen in Malaysian Airline System (MAS)) Heeft de Maleisische staat een paar dagen geleden teruggefloten...

En wie nog steeds twijfelt of F1 formatie Lotus is of Renault from Enstone, de mensen zelf laten er geen twijfel over bestaan, deze twitter heeft Lotus F1 Team geplaatst:
"The team has in fact won the Spanish Grand Prix twice 1995 (Schumacher, Benetton) and 2006 (Alonso, Renault)".

Zij tellen zelf alvast de zeges van Hill en Senna niet. Kimi kan dus gerust winnen zondag, maar dat zal dan zege #1 zijn of #36 of #63, maar zeker niet zege #80! Laat dat duidelijk zijn!
Plaats reactie