FastEleven schreef:Er zit inderdaad geen Lotus ontwikkeling in deze auto, maar vergeet niet dat de meeste mensen dit niet weten. Je kunt dus niet anders dan toegeven dat dit resultaat enkel maar een positief effect kan hebben voor het imago van Lotus.
Stel nu nog even dat ze binnenkort naast de Elise S en de Evora ook de Exige V6 en nadien zelfs de Esprit zouden gaan maken, dan is een beetje positief reclame alleen maar mooi meegenomen om die auto's ook verkocht te krijgen.
De 'sponsoring' en 'naamgeving' aan het Renault team is in elk geval een betere keuze dan de samenwerking met Toni Fernandes en zijn Caterham voor te zetten.
Ik ben natuurlijk ook voorstander om de naam 'Team Lotus' officieel te verwerven, opnieuw te introduceren en het Lotus-Renault team over te nemen en in eigen beheer te laten werken, maar ik denk dat het momenteel belangrijker werk is om auto's te gaan bouwen ipv raceteams op te starten ...
Intussentijd is dit wel goede reclame voor het merk ....
Jij schrijft zo ongeveer wat ik denk, Erik!
Ik ben altijd blij als ik eens de "naam" Lotus in het positieve zie verschijnen.
Zeker na al die negatieve reclame, commentaren, kritiek, hoe men het ook moge noemen, die we te verwerken hebben de laatste weken.
Op het werk (jaja, ... ik werk ook ... soms) weten ze dat ik Lotus-fan ben.
Ik (fier als ne gieter) werd vandaag trouwens meermaals gefeliciteerd met en aangesproken over de 2 podiumplaatsen van het Lotus F1 Team.
Uiterst weinigen weten eigenlijk hoe de vork op de steel zit, en eerlijk gezegd, ik geloof ook niet dat ze het willen weten of dat hen überhaupt interesseert.
De meeste mensen zien volgens mij eigenlijk maar 1 ding ... en da's McLaren, Lotus, William, Red Bull, Ferrari, e.d. ...
Dat geldt trouwens niet enkel voor de F1, maar voor motorsport in het algemeen.
Wat achter de schermen gebeurd weten maar enkelingen.
Wij, allée ja, een paar van ons, trekken het zich wel aan.
Waarom?
Wellicht omdat we om een of andere reden een band hebben met het merk en meeleven met het merk.
Elkeen zal zo z'n reden hebben.
Wat mij betreft, ik probeer om zo goed en zo kwaad mogelijk het hele Lotus gebeuren volgen, wat niet altijd gemakkelijk is, gezien mijn gebrekkig Engels

, maar ik blijf geloven in de toekomst en dat alles weer goed komt met Lotus.
Het kan ook niet anders dan goed komen, want ik wil een Elan MKIII kopen!