Effe meegereden BSOT voor promofilmpje Promo Special Open Trophy
Waar waren andere lotus rijders ? 2 dagen gratis op Mettet kan je toch niet laten liggen hé
danyblackmagic schreef:Effe meegereden BSOT voor promofilmpje Promo Special Open Trophy
Waar waren andere lotus rijders ? 2 dagen gratis op Mettet kan je toch niet laten liggen hé
misschien had je hier het event kunnen posten zodat de andere het ook wisten
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
OK ben pas laatste moment op de hoogte gebracht van dit evenement anders graag wat meer lotus hierbij aanwezig.
Stel mij wel de vraag : waarom geen enkele lotus deelneemd aan de BSOT.
Dit is nog thans perfekt doenbaar, 400 pk is niet nodig, of is het gros van onze forumleden hun koetswerk aan het aaien ( detaielen of zo iets )
danyblackmagic schreef:OK ben pas laatste moment op de hoogte gebracht van dit evenement anders graag wat meer lotus hierbij aanwezig.
Dit is nog thans perfekt doenbaar, 400 pk is niet nodig, of is het gros van onze forumleden hun koetswerk aan het aaien ( detaielen of zo iets )
ik was de mijne aan het knuffelen
LOTUS heeft voor diegene die thuis niks te zeggen hebben ook wat gewone kleuren aan het pallet toegevoegd
danyblackmagic schreef: Stel mij wel de vraag : waarom geen enkele lotus deelneemd aan de BSOT.
We wachten op iemand die het goede voorbeeld geeft...
Ik zie de meeste onder ons nog niet gaan racen, oa. omwille van de kostprijs. Denk dat je dat niet mag onderschatten.
danyblackmagic schreef:OK ben pas laatste moment op de hoogte gebracht van dit evenement anders graag wat meer lotus hierbij aanwezig.
Ik stel mij regelmatig de vraag waarom er zo weinig Lotus forum leden eens een trackday rijden, zelfs al is het LotusOnTrack op Zolder.