PS: aan de webmaster, geef de dealers nog wat krediet in deze moeilijke tijden aub.[/quote]
Of zou het daardoor zijn dat de verkoop weggevallen is.

Dan zou ik aan de dealers zeggen haast jullie maar
Noppens met de crisis:ben schreef:Heeft iemand zicht op de cijfers van Porsche, Ferrari of Lambo in België?
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mensen in huidige moeilijke economische tijden gewoon 2 keer nadenken vooraleer een nieuwe sportwagen te kopen..en dat het dus eerder een algemene trend is en niet enkel bij Lotus alleen.
Misschien dat deze prijsklasse minder te lijden heeft onder de crisis? Lotus heeft voornamelijk lager geprijsde auto's, meer voor "de gewone man"wimvanbeeck schreef:Noppens met de crisis:ben schreef:Heeft iemand zicht op de cijfers van Porsche, Ferrari of Lambo in België?
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat mensen in huidige moeilijke economische tijden gewoon 2 keer nadenken vooraleer een nieuwe sportwagen te kopen..en dat het dus eerder een algemene trend is en niet enkel bij Lotus alleen.
Porsche nu 989 tegen 851 voor 2010
Ferrari 89 > 79
Maseratie 55 > 46
zelfs Tesla 10 > 9
minder goed voor:
Lambo 9 < 11
Aston 61 < 71
Bentley 20 < 24
Met dit jaar slechts 1 1.8 Elise SC en 2 3.5 V6 als motorisaties, zal het weerom een lastig jaar worden. een merk dat het 60 jaar lang doet met lichte designs en cc arme motoren, gaat nu weerom tegen de stroom in tov de andere constructeurs. De Lotus dealers in België worden dus stilaan gedwongen om de heersers te worden van de 2de hands markt in België, want van 15 wagens per jaar kan je niet leven. Maar Bahar is goed bezig, ik denk ook dat hij geen milliseconde wakker ligt van de Belgische markt.wimvanbeeck schreef: Lotus heeft maar 35 wagens verkocht, Tesla zelfs 19 stuks,
laten we duimen voor meer Lotus in 2012 !!!
( het eerste cijfer is het aantal van 2011, het tweede het aantal van 2010 )