Ik ben blij het mosseldiner dit jaar te hebben mogen organiseren, eigenlijk kwamen gisteren toch enkele leuke dingen tezamen, misschien moeten we daar ook gewoon jaarlijkse traditie van maken?
- het mosseldiner (uiteraard)
- de première v/d 2012 wandkalender
- full details van Ypres Lotus Day 2012 + opening inschrijving
Zelf heb ik me erg geamuseerd, alles liep zoals gepland, de mossels smaakten heerlijk en de bedeling van de kalenders liep van een leien dakje. Dankjewel iedereen om zoveel mogelijk vooraf te betalen, merci aan iedereen die met gepast geld betaald heeft en bedankt aan iedereen die een afwachtende houding had aangenomen om alsnog een kalender te kopen. Ik denk dat we waar voor je geld hebben gegeven, maar dit moet ik even plaatsen in de thread van de kalender. (matige off-topic alert)
Terug naar het mosseldiner ...
Toen ik de straat ingereden kwam (na ommetje) werd ik achtervolgd door Hans met de Noble en zijn vriendin met de Elise, eerst even alles voorbereid, YLD flyerkes + brief ivm stickers en kalenders gelegd op de tafels, welkoms-logo aan de deur gehangen, kort praatje met Noël en de Lotussen sijpelden al tegen stevig tempo toe. Ik heb genoten van het aperitief onder het krachtige zonnetje met de gezellige compagnie en de heerlijke Lotussen. (mag elk jaar zo'n weer zijn).
Rond halfeen de benen onder de tafel geschoven voor een heerlijke maaltijd, ikzelf mosseltjes natuur en Lindsay scampi curry (aanrader!). Na het eten een koffietje en dan begonnen met de bedeling van de kalenders samen met een persoonlijk praatje aan de meeste tafels. Altijd leuk om iedereen terug te zien.
Ik hoop dat jullie er ook van genoten hebben!?
We zijn vroeger dan normaal vertrokken, bij dergelijke zaken vind ik dat je als organisator als eerste en laatste moet zijn, maar omdat we een slechte nacht gehad hebben (klein Eliseke was ziek) zijn we vrij vroeg vertrokken.
Volgend jaar weer hé ... traditiegetrouw op de voorlaatste zondag van November zijnde 18/11/2012.
(onder voorbehoud van onvoorziene omstandigheden of wijzigingen)