Didier schreef: Leuk tevens dat de belangerijke data er al op staan![]()

Dan ga je in 2012 veel tijd hebben om thuis te klussen.

Didier schreef: Leuk tevens dat de belangerijke data er al op staan![]()
Didier schreef:Ik had al een leuk plekje gevonden om deze op te hangen ...
maar ons Linda is daar niet echt mee akkoord.![]()
Ze vindt een kalender, ook al is het deze mooie Lotus-kalender, aan de schouw die centraal staat in het huis maar niets.
Flauw van haar ...
17/5 staat erop ... is belangrijk toch ...thiva schreef:Didier schreef: Leuk tevens dat de belangerijke data er al op staan![]()
![]()
![]()
![]()
Frederik schreef:... Mensen die ideeën of tips hebben voor de 2013, u weet ons te vinden, maar geniet om te beginnen alvast eerst van de 2012 wandkalender.
toch even reageren ...Didier schreef:17/5 staat erop ... is belangrijk toch ...thiva schreef:Didier schreef: Leuk tevens dat de belangrijke data er al op staan![]()
![]()
![]()
![]()
en ja, met m'n ouwe Lot heb ik nu eenmaal meer tijd nodig dan een andere.
Komt dus goed uit .. tijd zat om er aan te werken é :p
Spaß beiseite ...
Ik verheug me uiteraard er al op om de andere evenementen er op te zetten.mss een tip voor volgend jaarFrederik schreef:... Mensen die ideeën of tips hebben voor de 2013, u weet ons te vinden, maar geniet om te beginnen alvast eerst van de 2012 wandkalender.![]()
Tegen dat de kalender uitkomt, de data doorgeven van de verschillende activiteiten voor het komend jaar, die normaal in het (Lotus) Evenementen Kalender 20xx komen te staan (voor zover bekend uiteraard)
Frederik schreef:Zoals beloofd een update ...
De model enveloppe is binnen en goedgekeurd, prachtig en perfecte bescherming om een kalender op te sturen, enkel ... door het formaat kan het enkel verstuurd worden als postpack.
Nadeel : veel kostelijker (5.90€)
Voordeel : wordt in de hand geleverd of ophalen in postkantoor
(wordt dus ook niet geplooid in je brievenbus gepropt)
Samen met de enveloppe (0,75€) maakt dat 6.65€ ipv de vooropgestelde 3€.
Nederland moet ik nog es bekijken, volgens de post is het 15€billie schreef:ik heb via paypal 23 € overgemaakt betekent dit dat er bijbetaald moet worden ? verzending is naar Nederland ,zoja hoeveel moet ik bijbetalen?Frederik schreef:Zoals beloofd een update ...
De model enveloppe is binnen en goedgekeurd, prachtig en perfecte bescherming om een kalender op te sturen, enkel ... door het formaat kan het enkel verstuurd worden als postpack.
Nadeel : veel kostelijker (5.90€)
Voordeel : wordt in de hand geleverd of ophalen in postkantoor
(wordt dus ook niet geplooid in je brievenbus gepropt)
Samen met de enveloppe (0,75€) maakt dat 6.65€ ipv de vooropgestelde 3€.