Alain_ schreef:Ik denk dat de tweede (oranje Elise) u niet direkt gezien heeft
Het snelheidsverschil is erg groot en jij komt als een kanon achter hem.
Dat denk niet hoor Alain, ik denk dat die me wel degelijk heeft gezien, ik claxoneer ook hé. En als je het volgend filmpje bekijkt met DEZELFDE wagen en piloot, ben ik toch wel vrij zeker.......
Nog wat beelden van de trackday met oa een achtervolging op Thierry (Verhiest) die spijtig genoeg stopgezet werd door de rode vlag (in dit geval rood lichtsignaal).
Verder wat mannen van de Lotus Cup, een Corvette Z06 en de safety car van de Dutch Supercar Challenge, die zwarte vlag kreeg wegens "zomaar" op het circuit en geen deelnemer.......
Die Evora zal eigenlijk moeten uitlopen.. Maar hij remt te vroeg en te hard vergeleken met jou, je remt het gat snel dicht
Die oranje Elise was Yvo niet ik zag de bestuurder rechts zitten een Engelsman dus, sorry Yvo
Hans340R schreef:Die Evora zal eigenlijk moeten uitlopen.. Maar hij remt te vroeg en te hard vergeleken met jou, je remt het gat snel dicht
Die oranje Elise was Yvo niet ik zag de bestuurder rechts zitten een Engelsman dus, sorry Yvo
Vind ik ook wel dat die Evora veel te vroeg remt
Was best een mooie dag daar in Spa, jammer dat ik moest werken
9 sec sneller dan mij en ik dacht ik snel ging!
Ik heb na de wedstrijd nog heel kort met John Rasse en thierry Verhiest kunnen praten.
Zijn Excige Cup is niet meer te vergelijken met een standaard Excige Cup.
Ik geloof dat hij zelfs 100 kg lichter weegt dan mijn Speedster.
En er is behoorlijk wat centjes in de auto geinvesteerd.
Laatst gewijzigd door Frederik op 06 okt 2011, 13:02, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden:filmpje zichtbaar gemaakt
Alain je kan en mag jullie twee wagens niet vergelijken. Was dat je eerste keer op Spa.
Mag ik iets echt gemeend zeggen? Heb zonet je video bekeken....... als jij 1 seizoen meedoet met een auto als die van Rasse ben je even goed of beter.
Je neemt de Bruxelles op zo goed als dezelfde wijze als Rasse, je ziet gewoon dat je een zeer groot talent bent. Als jij morgen budget en en auto krijgt draai je mee aan de top in België.
Ik ga het niet meer herhalen en je gaat ontkennen. Maar tis zo. Komaan zeg als je uw filmpje bekijkt weet je het wel.
Ik zie niet veel mensen in staat om jouw auto ook jouw tijden te draaien.
De auto's zijn inderdaad niet te vergelijken.
Mijn Speedster blijft wel een (snelle) straatauto waarmee ik na de trackday naar huis rij.
Ik zou heel graag volgend jaar in Zolder in in Spa willen meedoen met de Lotus Cup.
Maar met welke auto dan ? Eentje kopen zie ik niet direkt zitten wel huren ofzo.
2-11 zie ik wel zitten !